3

ایثارگری در راه خدا بعد از رحلت امام (ره) دست نخورده باقی ماند.

  • کد خبر : 1207
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴

آیت الله ‘احمد جنتی’ در خطبه دوم این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) از دنیا رفت اما اسلام و قرآن همچنان پابرجا و استوار باقی ماند، اظهار داشت: توکل، اخلاص، جهاد فی سبیل الله، ایثارگری در راه خدا بعد از رحلت امام (ره) دست نخورده باقی ماند. وی با بیان […]

آیت الله ‘احمد جنتی’ در خطبه دوم این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) از دنیا رفت اما اسلام و قرآن همچنان پابرجا و استوار باقی ماند، اظهار داشت: توکل، اخلاص، جهاد فی سبیل الله، ایثارگری در راه خدا بعد از رحلت امام (ره) دست نخورده باقی ماند.
وی با بیان اینکه عده‌ای خیال می‌کردند با رحلت امام خمینی (ره) همه مسایل خاتمه می‌یابد و رحلت امام را مرگ نظام می دانستند، اظهار داشت: اما خداوند متعال معجزه‌ای دیگر از معجزات خود را نشان داد و با رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) آرامش و امنیت کشور حتی در نقاط مرزی نیز دست نخورده باقی ماند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: تشییع پیکر پاک امام در میان خیل عظیم جمعیت ملت ایران و برگزاری مراسم عزاداری نه تنها در تهران بلکه در نقاط مختلف کشور بسیاری از مشکلات را حل کرد و طمع ها را برید و به توطئه گران نشان داد که اگر یک خدمتگزار از دنیا برود نظام لطمه نمی خورد و توطئه گران باید برای تحقق اهداف خود مردم را سرکوب کنند.
آیت الله جنتی خاطرنشان کرد: عدالت خواهی، استکبار ستیزی، مقابله با آمریکا، انگلیس و قدرت‌های سلطه گر از دیگر شاخصه های مکتب امام خمینی (ره) و خواست همه مردم بود که بعد از امام این اصول و مبانی و زیربناها به قوت خود باقی ماند.
دبیر شورای نگهبان سپس افزود: خطی که مردم بعد از رفتن امام در پیش گرفتند نه تنها در جا نزد و عقب نشینی نکرد بلکه حرکت های علمی، فناوری، اصلاحی و آبادگری، خدمت به مردم و مستضعفان که دیگر شاخه‌های مکتب امام را تشکیل می داد، همچنان ادامه پیدا کرد.
وی با بیان اینکه دستاوردهای علمی و فناوری ایران اکنون در بخش های مختلف رو به رشد است، تصریح کرد: طرح مساله دهه پیشرفت علمی و عدالت، تولید ثروت مشروع و توزیع عادلانه از اصولی است که در این سال‌ها ادامه داشته است.
آیت الله جنتی همچنین از بیانات رهبر معظم انقلاب در روز ۱۴ خردادماه تشکر کرد و گفت: ایشان سخنان ارزنده ای ایراد فرمودند که جوابگوی بسیاری از سوالات، اشکالات و شبهات است.
وی با بیان اینکه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی جا پای امام خمینی (ره) گذاشتند و راه را با قوت و قدرت ادامه می دهند، اظهار داشت: مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و حمایت از آرمان های فلسطین، در زمره شاخصه‌های مکتب امام راحل بود و همانطور که در زمان امام خمینی (ره) انجام می شد اکنون نیز با درایت و رهبری معظم له با جدیت در حال انجام است و در این مسیر نه تنها عقب نرفته ایم بلکه پیشرفت های خوبی نیز برغم تحریم ها، تبلیغات، تهدیدها و فشارهای گوناگون داشته‌ایم.
آیت‌الله جنتی با بیان اینکه پیش بینی های امام راحل تحقق یافته و در آینده نیز محقق خواهد شد، به مساله بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: اکنون دیکتاتور یمن که به دیکتاتور عربستان پناه برده و به این کشور فرار کرده باید بداند که این حرکت مردمی سرکوب شدنی نیست.
وی ادامه داد: تنها گناه مردم مظلوم یمن که خونشان به ناحق ریخته می‌شود این است که به دولت باج نمی دهند و زیر بار زور نمی روند البته جرم دیگر این مردم بی گناه، شیعه بودن آنهاست و همانگونه که حضرت علی (ع) نیز مظلوم بود ارث امیر مومنان به اینها رسیده است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران همچنین در ادامه سخنان خود به در پیش بودن ۲۲ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: ۲۲ خرداد شهدی بود که با رای ۴۰ میلیونی به کام مردم ریخته شد اما عده ای فتنه ۸۸ را به راه انداختند و هر آنچه می خواستند انجام دادند و عواقب آن را نیز دیدند.
وی خاطرنشان کرد: در جریان فتنه سال گذشته اسلام، مردم و خط انقلاب پیروز شد و فتنه گران از چشم مردم افتادند و این جریان نه تنها نفعی نبردند بلکه متحمل ضررهای سنگینی نیز شدند.
وی افزود: عده ای نیز از هم اکنون بار دیگر مساله تقلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی را کلید زده اند و برغم اینکه سال گذشته با طرح این دروغ اثرات آن را دیدند اما می خواهند با طرح این مساله اعتماد مردم، سلطنت طلبان و کمونیست ها را جلب کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۱
  1. به نام خدا : با سصلام، احتراما” اینکه ایثارگری بعد از ارتحال حضرت امام(ه)دست نخورده باقی مانده است علتش این هست که مسئولین تراز اول کشور به سبب خوش باوری غافل از ورود نامحرمان به دستگاههای دولتی آن هم در ترازبالاشدند.بطوریکه کم مانده بود کشور را تقد یم اجانب نمایند.حتی نامحرمان به سپاه نیز وارد شده اند.((اینجاست که از قدیم میگن هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر