4

رونمایی‌مایکروسافت از آفیس‌برای آیپد +تصویر

  • کد خبر : 123059
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱

برای اولین بار از زمان انتصابش به عنوان مدیر عامل جدید شرکت مایکروسافت، ساتایا نادلا از آفیس جدید بهبود یافته برای ابزارهای لمسی رونمایی کرد.

رونمایی‌مایکروسافت از آفیس‌برای آیپد (+عکس)

به گزارش بلومبرگ، مایکروسافت با ایجاد تغییراتی در سیستم اصلی آفیس توانسته تا استفاده از این نرم افزار را به شدت برای ابزار لمسی بهبود بخشد.

مایکروسافت پیشتر تغییراتی را در نسخه آفیس ۲۰۱۳ ایجاد کرده بود تا این نرم افزار را برای استفاده های لمسی بهبود بخشد اما این بار با آفیس آیپد قدم بزرگی در این زمینه برداشته است.

یکی از تفاوت های اصلی این نرم افزار بزرگ تر شدن ایکون های تنظیمات و کمتر شدن تعداد آن ها است، این موضوع باعث شده تا بسیاری از ابزارهای غیر ضروری از صفحات اصلی حذف شوند.

برای مثال نرم افزار ورد مایکروسافت همانند نسخه اصلی است ولی ظاهر کاربری آن به شدت ساده تر شده است.

اکسل و پاور پوینت نیز به مقدار زیادی هوشمند سازی شده اند و می توانند به صورت اتوماتیک بهترین فرمت مورد نیاز را به شما پیشنهاد دهند.

یکی دیگر از ویژگی های اصلی این نرم افزار سیستم مایکروسافت درایو است که شما با ثبت نام در آن می توانند از تمامی فایل های خود در فضای مجازی پشتیبان داشته باشید و با ورود به اکانت خود در هر دستگاهی تمامی فایل های خود را مشاهده کنید.

ارایه این نسخه از آفیس برای آیپد نشان می دهد که این دستگاه در بازار تبلت ها اثر بزرگی دارد اما آیا این نرم افزار می تواند تغییری بزرگ در میان نرم افزارهای آفیس دستگاه های لمسی ایجاد کند؟

این نرم افزار به صورت حتم در آینده برای تبلت های ویندوز و آندروید نیز ارایه خواهد شد.

آفیس برای آیپد به صورت رایگان در اپ استور اپل موجود است. نسخه رایگان تنها قابلیت مشاهده فایل های آفیس را به شما ارایه می دهد و افرادی که قصد دارند تا به ایجاد تغییرات بپردازند باید مبلغ ۷۰ دلار را به صورت سالانه پرداخت کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=123059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر