4

مدیر عامل یاهو مثل متکی بر کنار شد

  • کد خبر : 12983
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹

دویچه وله: مدیر عامل یاهو مثل متکی بر کنار شد دویچه وله: «شرکت اینترنتی یاهو مدیر عامل ۶۳ ساله‌ی خود را اخراج کرد. یاهو سال‌هاست که به دنبال اثبات خود در بازار رقابت با گوگل و فیس‌بوک است.» به گزارش افق – جام؛ سایت دویچه وله امروز پنج شنبه ۸ سپتامبر(۱۷ شهریور) از اخراج مدیر […]

دویچه وله: مدیر عامل یاهو مثل متکی بر کنار شد

دویچه وله: «شرکت اینترنتی یاهو مدیر عامل ۶۳ ساله‌ی خود را اخراج کرد. یاهو سال‌هاست که به دنبال اثبات خود در بازار رقابت با گوگل و فیس‌بوک است.»

به گزارش افق – جام؛ سایت دویچه وله امروز پنج شنبه ۸ سپتامبر(۱۷ شهریور) از اخراج مدیر عامل یاهو خبر داد.
سایت دویچه وله نوشت: «کارول بارتس، مدیرعامل شرکت یاهو با اعلام این خبر در یک ایمیل، از همکارانش خداحافظی کرد. مدیر عامل ۶۳ ساله‌ی یاهو می‌گوید که «تلفنی» خبر اخراج را به او داده‌اند.»
در این ایمیل که حالا در وبلاگ “All Things Digital” منتشر شده است، بارتس خطاب به همکاران خود در یاهو می‌نویسد: «خیلی ناراحتم که باید به شما خبر بدهم همین الان رییس هیئت مدیره‌ شرکت، خبر اخراجم را تلفنی به من ابلاغ کرد. برای من کار کردن با شما افتخاری بود. برایتان آینده‌ موفقی را آرزومندم».
به نوشته سایت دویچه وله، بارتس دو سال و نیم پیش با ۸۰ درصد رای موافق هیئت مدیره یاهو، جانشین جری لانگ یکی از بنیانگذاران یاهو شد. این شرکت که با مشکلات جدی در بازار رقابت با گوگل مواجه بود، امیدوار بود با انتصاب بارتس به ریاست این شرکت، جایگاه خود را در رقابت با غول‌های اینترنتی بهبود بخشد.
سایت دویچه وله با اشاره به سه سال نزولی برای یاهو نوشت: «اخراج صدها تن از کارکنان این شرکت برای کاهش هزینه‌ها از اولین اقدامات بارتس برای بهبود وضعیت یاهو در میدان رقابت با گوگل بود. اقدامی که نتوانست روند رو به کاهش سهم این شرکت در بازار اینترنت و به تبع آن کاهش درآمد در برابر گوگل و فیس بوک را متوقف کند. همکاری یاهو با شرکت مایکروسافت در بازار جستجوی آنلاین از دیگر اقداماتی است که در کارنامه‌ بارتس ثبت شده است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر