1

فهرست واگذاری‌های جدید مسکن مهر پرند آماده شد/ امضای تفاهمنامه افزایش قیمت با سازندگان

  • کد خبر : 123772
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

مدیرعامل شهر جدید پرند از واگذاری سری جدید مسکن مهر و نهایی شدن لیست افتتاح­ ۱۰ هزار واحد خبر داد و گفت: در قالب الحاقیه تفاهمنامه‌ای میان شرکت عمران پرند و سازندگان برای اعمال افزایش مرحله سوم مسکن مهر تنظیم و امضا شد.

خبرگزاری فارس: فهرست واگذاری‌های جدید مسکن مهر پرند آماده شد/ امضای تفاهمنامه افزایش قیمت با سازندگان

باران هاشم زهی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: لیست افتتاح­ ۱۰ هزار مسکن ­مهر نهایی شده است و قرار است این واحدها در فازهای مختلف به بهره برداری برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل آب ،برق و گاز این واحدهای مسکونی حل شده است، ادامه داد: خوشبختانه مشکل تاسیسات زیربنایی این واحدهای مسکونی حل شده  و قرار است در روزهای آتی این واحدهای مسکونی به مرور واگذار شوند.

هاشم زهی خاطر نشان کرد:سایر واحدهای مسکونی مهر که تاسیسات زیربنایی آنها مشکل داشت پس از حل مشکل به تدریج افتتاح می شوند.

مدیر عامل شهر جدید پرند در پاسخ به این سوال که چه تعداد مسکن مهر در پرند به دلیل نبود آب،برق و گاز افتتاح نمی شوند،گفت:در رابطه با نصب انشعابات خوشبختانه همکاری خوبی شرکت گاز و وزارت نیرو با ما دارند اما مشکل اصلی و بیشترین نگرانی ما نبود تصفیه خانه فاضلاب است که امیدواریم با تکمیل تصفیه خانه این شهر بتوانیم از پساب آن نیز استفاده کنیم.

هاشم زهی در پاسخ به این سوال که آیا متقاضیان مسکن مهر پرند از میزان افزایش مرحله سوم مسکن مهر مطلع هستند،گفت: اواخر سال گذشته در قالب الحاقیه تفاهمنامه ای بین شرکت عمران پرند و سازنده ها تنظیم و امضاء شد تا به مردم ابلاغ شود.

وی اضافه کرد: قرار است به مرور این ابلاغیه به متقاضیان مسکن مهر با پیامک اطلاع رسانی شود تا میزان مبلغ اضافه شده از سوی مردم پرداخت شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=123772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر