1

تامین آب جمعیت ۶۰۰ هزار نفری در شهر پردیس در دراز مدت امکانپدیر نخواهد بود

  • کد خبر : 49149
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸

وزیر نیرو در حاشیه جلسه ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی و حل مشکلات خدمات زیر بنایی واحدهای جدید مسکن مهر پردیس برگزار شده بود گفت: آب و برق مورد نیاز شهر جدید پرند را ظرف پانزده روز تامین می کنیم.

نامجو در رابطه با عدم تامین آب و برق مورد نیاز برخی واحدهای مسکن مهر در اطراف تهران به خصوص مسکن مهر پرند اظهار داشت: تاخیر در ابرسانی و تامین برق این واحدها شاید به این دلیل باشد که سایر بناهای مورد نیاز مانند مدرسه و یا راه های دسترسی به بهره برداری نرسیده است.

وی تاکید کرد: همکارانم به من قول داده اند تا در شهر جدید پرند در صورت ساکن شدن متقاضیان ظرف ۱۵ روز آب و برق مورد نیاز ساکنین را تامین کنند.

مجید نامجو در ادامه نگرش موجود در ساخت و ساز های شهر جدید پردیس مبنی بر ساخت تاسیسات زیر بنایی و تامین امکانات ساکنین همزمان با تحویل واحد ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: همکارانم جهت پیشبرد این اهداف نظارت عالیه را خواهند داشت و در این زمینه نقشه های مورد نیاز را تهیه و برخی از کارها شروع شده است.

وزیر نیرو نگرانی موجود در رابطه با ساخت و سازهای جدید پردیس را مربوط به تامین پایدار آب ساکنین دانست و گفت: تامین آب جمعیت ۶۰۰ هزار نفری که در واحدهای جدید ساکن خواهند شد با امکانات موجود در دراز مدت امکانپدیر نخواهد بود.

نامجو با بیان این که برای حل این معضل طرح بزرگ و عظیمی را در دست تهیه داریم گفت: طبق این طرح از یکی از منابع آبی که در اطراف تهران است ، آب مورد نیاز تامین خواهیم کرد که البته اجرای ان بودجه کلانی می خواهد.

وی تاکید کرد: به همراهی وزیر راه و شهرسازی این طرح را در دولت مطرح خواهیم کرد.

نامجو ادامه داد: البته نگرانی از بابت تامین آب سایت های جدید این شهر در کوتاه مدت مشکلی وجود ندارد.

آریا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=49149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر