2

وزارت کار آمریکا ناامید کننده ترین گزارش شغلی خود را منتشر کرد

  • کد خبر : 12500
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

در آستانه روز کارگر، وزارت کار آمریکا ناامید کننده ترین گزارش شغلی خود را طی یک سال گذشته منتشر کرد. به گزارش افق – جام -بخش خبر ۴سپتامبر (۱۲شهریور) صدای آمریکا در گزارش اقتصادی خود اعلام کرد: در آستانه روز کارگر، وزارت کار آمریکا ناامید کننده ترین گزارش شغلی خود را طی یک سال گذشته […]

در آستانه روز کارگر، وزارت کار آمریکا ناامید کننده ترین گزارش شغلی خود را طی یک سال گذشته منتشر کرد.

به گزارش افق – جام -بخش خبر ۴سپتامبر (۱۲شهریور) صدای آمریکا در گزارش اقتصادی خود اعلام کرد: در آستانه روز کارگر، وزارت کار آمریکا ناامید کننده ترین گزارش شغلی خود را طی یک سال گذشته منتشر کرد. وزارت کار آمریکا اعلام کرد: بخش خصوصی در ماه گذشته ۱۷ هزار شغل جدید ایجاد کرد ولی اخراج همین تعداد از کارکنان دولت های محلی و فدرال، تعداد استخدام های جدید را خنثی کرد. بدین ترتیب اقتصاد آمریکا نتوانست هیچگونه بهبودی در بازار شغل ایجاد کند.
“جیمز بیانکو” پژوهشگر مسائل اقتصادی می گوید: «گزارش وزارت کار، اقتصادی را به تصویر می کشد که سیر نزولی دارد و در بازار مشاغل هم این مسئله در فصل تابستان به شدت رو به وخامت بوده است.»
بازارهای بورس آمریکا هم با واکنش منفی نسبت به گزارش های ناامید کننده اخیر روبرو شدند و در ماه گذشته شاهد یکی از بدترین دوره های اخیر بوده اند. با توجه به بحران های مالی و اقتصادی در اروپا و آمریکا سرمایه گزاران و اقتصاد دانان، نگران سرایت این بحران به سایر نقاط جهان هستند و خطر بروز رکود اقتصادی دیگری را در جهان پیش بینی می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر