4

مردی که بخاطر بیکاری دست به خودسوزی زد +تصاویر

  • کد خبر : 36395
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰

رکود اقتصادی در انگلیس موجب شده تا شرکت‌های بزرگ دست به اخراج گسترده نیروهای خود بزنند، و همین امر نرخ بیکاری در این کشور را به شدت افزایش داده است

افق:ofoghnews.ir

وی پس از مشاجره در مورد مستمری بیکاری خود در این مرکز کاریابی، دست به خودسوزی زد.

به گزارش گاردین، یک مرد بیکار انگلیسی خود را در برابر ساختمان یک مرکز کاریابی در شهر “بیرمنگام” انگلیس به آتش کشید. عنوان شده است که وی زمانی دست به این کار زد که بر سر مزایا و مستمری بیکاری خود در این مرکز کاریابی مشاجره‌ای داشته است.

جام نیوز:این مرد ۴۸ ساله که هنوز نام وی گزارش نشده است، روز پنج‌شنبه پس از آنکه در مرکز کاریابی “پلاس” در منطقه “سلی اوک” درگیری لفظی پیدا می‌کند، مواد قابل اشتعال روی خود ریخت و خود را آتش زده است.

پس از حضور پلیس در محل حادثه و خاموش کردن آتش، این مرد به بیمارستان منتقل شده است.

گاردین به نقل از یک شاهد گزارش کرده است که این فرد که با خود بنزین به همراه داشته، ابتدا وارد مرکز کاریابی شده و تهدید به آتش‌سوزی کرده است، که همین امر منجر به تخلیه ساختمان شده است. تحقیقات پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.

این دومین حادثه خودسوزی بیکاران انگلیسی در سال جاری است. پیش از این هم مردی در برابر یک مرکز کاریابی در شهر لیورپول، با خود را آتش زده و خودکشی کرده بود.

رکود اقتصادی در انگلیس موجب شده تا شرکت‌های بزرگ دست به اخراج گسترده نیروهای خود بزنند، و همین امر نرخ بیکاری در این کشور را به شدت افزایش داده است.

گفتنی است اوضاع نابسامان اقتصادی در اروپا به قدری است که پیش از این نیز، یک مرد یونانی ۵۵ ساله معترض به اوضاع اقتصادی، مقابل یکی از شعبه های بانکی در این کشور خود را سوزاند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر