3

انتصاب رئیس بزرگترین فرهنگسرای تهران از سوی قالیباف

  • کد خبر : 125394
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶

در حکمی از سوی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، عباس قنبری به سمت رئیس فرهنگسرای بهمن و مدیر فرهنگی و هنری منطقه ١۶ تهران منصوب شد.

حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی عباس قنبری را به عنوان مدیرفرهنگی و هنری منطقه ١۶ تهران و رییس فرهنگسرای بهمن منصوب کرد.

در حکم عباس قنبری آمده:

بی گمان فرهنگ هویت هر ملت است و این فرهنگ آنگاه که جلوه گاه سبک زندگی اسلامی- ایرانی باشد، هویتی ایمانی را آشکار می کند. وی در ادامه حکم انتصاب رییس فرهنگسرای بهمن آورده است: نمایاندن این هویت فریضه فرهنگی ماست و یقینا ما در قبال فرهنگ عمومی کشور مسئولیت شرعی داریم و برای انجام این وظیفه به بهترین شکل باید بر افکار و رفتار ما روحیه خدمت، نیت خدایی، درایت و مدیریت جهادی حاکم باشد.

عباس قنبری که از امروز کار خود را در مجموعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران آغاز کرده، پیش از این در سمت هایی همچون معاون اجرایی ستاد مهرورزی سازمان بهزیستی کشور، مدیر ارتباطات و بین الملل شرکت سایپا پرس، مدیر ارتباطات و بین الملل شرکت سایپا سوریه(سیویکو)، مشاور فرهنگی و رییس پیگیری ها و بازرس ویژه مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران مشغول خدمت بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر