3

رفتار ‘خوزه مورینیو’ متکبرانه بود

  • کد خبر : 12698
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، در این بازی که با برد بارسلونا همراه بود، مورینیو پس از درگیری بازیکنان به دنبال خطای مسلم ‘مارسلو’ روی ‘سسک فابرگاس’، به سمت ‘تیتو ویلانووا’ یکی از مربیان باشگاه بارسلونا رفت و انگشتش را در چشم او فرو کرد. کرایف در این باره به روزنامه ‘ال پریودیکو دی کاتالونیا’ گفت […]

به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، در این بازی که با برد بارسلونا همراه بود، مورینیو پس از درگیری بازیکنان به دنبال خطای مسلم ‘مارسلو’ روی ‘سسک فابرگاس’، به سمت ‘تیتو ویلانووا’ یکی از مربیان باشگاه بارسلونا رفت و انگشتش را در چشم او فرو کرد.
کرایف در این باره به روزنامه ‘ال پریودیکو دی کاتالونیا’ گفت که قبلا هرگز چنین رفتاری را در فوتبال ندیده بود.
وی اظهار داشت: این حرکت را میلیون ها کودک در سراسر جهان تماشا کردند. مورینیو ممکن است در خلوت خود شخصیت خوبی داشته و مربی خوبی باشد اما آنچه که به دنیا نشان داد، چیز دیگری است.
بنابراین گزارش، تنش بین این دو رقیب اسپانیایی در شش بازی گذشته آنها از آوریل تا کنون بالا گرفته است به طوریکه صحنه های زشت بسیاری را اعضای دو تیم در این دیدارها به وجود آورده اند.
گرچه رئال مادرید قهرمان کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) شد اما بارسلونا با قهرمانی در لیگ و همچنین لیگ قهرمانان اروپا فشار بر روی رئال و سرمربی این تیم را بیش از گذشته کرده است.
این تنش ها به خصوص از زمانی که مورینیو دستیار سابق مربی بارسلونا به رئال پیوسته، شدت بیشتری پیدا کرده است.
کرایف که مشکل دو تیم را بسیار جدی می داند، افزود: رئال مادرید مسوولیت سنگینی در قبال دنیا دارد و نباید اجازه چنین اتفاقاتی را بدهد. این تیم بدشانسی آورده که در چنین زمانی رقیب بارسلونا شده است.
اسطوره فوتبال هلند همچنین ‘ساندرو روسل’ رییس باشگاه بارسلونا را هم مورد انتقاد قرار داد و گفت: وی سه سال پیش، از مورینیو در مقابل ‘پپ گوآردیولا’ سرمربی کنونی کاتالان ها برای جانشینی ‘فرانک ریکارد’ حمایت کرده بود.
گوآردیولا از آن زمان تا کنون بارسلونا را به ۱۲ عنوان قهرمانی در رقابت های گوناگون رسانده است اما در حال حاضر آخرین سال قراردادش را سپری می کند و معلوم نیست که قصد ماندن دارد یا نه.
کرایف در ادامه از تصمیم روسل برای اجازه تبلیغات روی پیراهن بارسلونا برای اولین بار در تاریخ این باشگاه نیز انتقاد کرد.
بارسلونا در حالی اخیرا قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۷۰ میلیون یورو با بنیاد قطر امضا کرده است که در دوره ریاست ‘خوآن لاپورتا’ به صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) پول می داد تا از نشان آنها بر روی پیراهن خود استفاده کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر