3

مرد در سایه پرسپولیس را بشناسید+تصویر

  • کد خبر : 127121
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

او آدم بانفوذی است که حدود دو سال به کانادا رفت و در بازگشت، به حلقه دوستان بیادی، انصاری‌فرد و حبیب کاشانی اضافه شد.

حالا که اسامی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس از طریق وزارت ورزش اعلام شده، یک نام خارج از این هیأت‌مدیره زیاد شنیده می‌شود‌. محمد پوستی که گفته می‌شد قرار بود به عنوان رئیس هیأت‌مدیره به باشگاه پرسپولیس بیاید.

از این فرد، اطلاعات زیادی در دست نبود و کمتر او را می‌شناختند، فقط شایعاتی می‌شنیدیم مبنی بر اینکه پوستی یک پاساژساز قدرتمند و متمول است و با پول‌هایش می‌خواهد پرسپولیس را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد.

 دیروز از طریق یک دوست مشترک، اطلاعات بیشتری از مردِ در سایه باشگاه پرسپولیس به ‌دست ‌آوردیم. در زمان مدیریت بهروز مفید در شبکه تهران، محمد پوستی معاونت این شبکه را برعهده داشت. او آدم بانفوذی است. آخرین کاری که برای تلویزیون ساخت، سریالی بود به نام زیر بازارچه با بازی اکبر عبدی و رضا ژیان.

 بعد از آن، حدود دو سال به کانادا رفت و در بازگشت، به حلقه دوستان بیادی، انصاری‌فرد و حبیب کاشانی اضافه شد. در همین سال‌ها، تهیه‌کنندگی در سینما را ادامه داد و فیلمی چون صحنه جرم- ورود ممنوع را تهیه کرد.

 در تمام این مدت، کاشانی و بیادی را پشت صحنه فیلم‌هایی می‌برد که در حال ساخت بود و رفاقتش با سیاسی‌ها را افزایش داد. سرمایه‌گذاری فیلم پسر آدم، دختر حوا نیز از دیگر کارهای کارنامه پوستی است.

 گفته می‌شود او درخواست داده بود تا یک شهر بازی در اطراف ساوه بسازند و در مقطعی نیز به کار واردات چرم مصنوعی رو آورد. نمایندگی یکی از تولیدکنندگان پوشاک آقایان را در اختیار دارد و حالا نیز شایعه شده در میرداماد صاحب چند دهنه مغازه است و همچنین در امر ساخت پاساژ، شرکای تجاری دیگری هم دارد.

او قرار بود در زمینه سینما، با بهروز افخمی هم همکاری کند که گویا چنین اتفاقی رخ نداد. محمد پوستی، مردِ در سایه هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس، یک اقتصاددان واقعی است.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر