1

روحانیت در انتخابات آینده در وسط گود قرار دارد

  • کد خبر : 13494
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵

محمدنبی ‌حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی که در نشست مشترک هیات اجرایی و شورای استان ایلام حزب مؤتلفه اسلامی سخن می‌گفت، اظهار داشت: بسیاری از افراد به احزاب می‌پیوندند تا از نمد حزب کلاهی به دست آورند اما اعضای حزب مؤتلفه اسلامی معتقد به مبانی دینی و کار برای خدا هستند. حبیبی تصریح کرد: ما […]

محمدنبی ‌حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی که در نشست مشترک هیات اجرایی و شورای استان ایلام حزب مؤتلفه اسلامی سخن می‌گفت، اظهار داشت: بسیاری از افراد به احزاب می‌پیوندند تا از نمد حزب کلاهی به دست آورند اما اعضای حزب مؤتلفه اسلامی معتقد به مبانی دینی و کار برای خدا هستند.

حبیبی تصریح کرد: ما برای اینکه هم اثر‌گذاری عمومی و هم گسترش تشکیلاتی در کل کشور داشته باشیم، باید در چارچوب چشم‌انداز ۱۵ ساله حزب که به تصویب شورای مرکزی رسیده حرکت کنیم.

وی ادامه داد: هر فعلی که در حزب انجام می‌شود، باید ارتباط آن با چشم انداز مشخص باشد و اگر می‌خواهیم مدیریت کار ساز انجام شود باید در چارچوب چشم‌انداز حرکت کنیم.

دبیر‌کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روحانیت در انتخابات آینده در وسط گود قرار دارد و متاسفانه عده‌ای مدعی اصولگرایی منهای روحانیت هستند، ما معتقدیم دینمان را از محراب و منبر گرفته‌ایم و متولی آن روحانیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه اصولگرایی منهای روحانیت اصولگرایی منهای اصولگرایی است، تأکید کرد: زمانی که روحانیت حضور داشته باشد، اصولگرایان راحت‌تر زیر سایه این چتر به وحدت می‌رسند، محوریت روحانیت برای اصولگرایان نیازی همیشگی است.

حبیبی تبلور روحانیت را در جامعتین دانست و گفت: جامعتین امروز احساس تکلیف کرده و به میدان انتخابات آمده، برخی با تظاهر به اصولگرایی به دنبال کنار زدن روحانیت هستند.

دبیر‌کل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: حالا که جامعتین به میدان آمده، باید با تمام قوا در خدمت جامعتین بود چرا‌که راه مستقیم و صحیح در خدمت روحانیت بودن است و هرکس در این راه خدمتی کند، ذخیره اخروی دارد.

وی با ذکر این نکته که ما روحانیت را برای اسلام می‌خواهیم، نه برای خودمان، افزود: ما هیچ محوری را جز محوریت جامعتین برای وحدت اصولگرایان به رسمیت نمی‌شناسیم، با هر اصولگرایی که همکاری می‌کنیم، شرط ما این است که محوریت جامعتین را قبول کند.

حبیبی تصریح کرد: پس از مقام معظم رهبری شخصیت‌های برجسته‌ای مانند آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی وجود دارد و هر کس قدردان آنها نباشد، کفران نعمت کرده است.

دبیر‌کل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه یکی از توطئه‌های جریان انحرافی این است که اگر خودشان برنده انتخابات نشدند، دوم خردادی‌ها برنده شوند؛ خاطرنشان کرد: ما از حضور هر اصولگرایی در وحدت استقبال می‌کنیم اما تمکین از جامعتین ملاک است.

وی ادامه داد: توطئه جریان انحرافی این است که اصولگرایان را به رقابت میان خود مشغول سازند، ما ناچار به رسیدن نامزدهای واحد و فهرست‌های واحد در انتخابات هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر