2

پیشنهاد تغییر جاسبی پس از برگزاری انتخابات مجلس

  • کد خبر : 16672
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۳

  عضو جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت که با توجه به اطلاعیه وزارت کشور، احتمالاً جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد بعد از انتخابات مجلس نهم تشکیل شود. فرهاد دانشجو عضو جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد برای تعیین رئیس […]

عضو جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت که با توجه به اطلاعیه وزارت کشور، احتمالاً جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد بعد از انتخابات مجلس نهم تشکیل شود.

فرهاد دانشجو عضو جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد برای تعیین رئیس جدید این دانشگاه بالاخره چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: هنوز زمان برگزاری این جلسه مشخص نشده اما به نظرم با توجه به اینکه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی نزدیک است، بهتر است اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد پس از برگزاری انتخابات انجام شود و در این خصوص اطلاعیه‌ای مبنی بر این صادر شده که مدیران کشور تا قبل از انتخابات مجلس نهم تغییر پیدا نکنند.

وی در پاسخ به این سؤال که این اطلاعیه را کدام نهاد یا ارگان صادر کرده است، افزود: وزارت کشور اطلاعیه‌ای صادر کرده مبنی بر اینکه بهتر است مدیران نظام حتی‌الامکان تا قبل از انتخابات مجلس نهم تغییر پیدا نکنند و دانشگاه آزاد نیز چون درایران سراسری است، شاید قصد این باشد که ریاست دانشگاه آزاد پس از انتخابات مجلس تغییر پیدا کند.

دانشجو در پاسخ به این سؤال که آیا تشکیل اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد پس از برگزاری انتخابات مجلس پیشنهاد شماست و یا اینکه در جمع مسئولان نیز مطرح شده است، گفت: خیر این بحث در میان مسئولان مطرح نشده و تنها پیشنهاد بنده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر