3

مدیران کم کار مورد برخورد قرار می گیرند

  • کد خبر : 135190
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۳۸

استاندار فارس با بیان اینکه سیستم اداری ما معیوب است، گفت: متاسفانه خروجی این شده که اگر در اداره ای پارتی نداشته باشی نمی توان کاری را انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان فارس تاکید کرد: اگر نمی توانیم کار کنیم چه اصراری بر ماندن داریم، چرا برخی مدیران دلشان می خواهد ۴۰ سال مدیر باشند.

وی تصریح کرد: چه ایرادی دارد مدیر شخصا مشکلات ارباب رجوع را پیگیری کند در حالیکه مدیر باید بر مجموعه تحت پوشش نظارت کافی داشته باشد.

استاندار فارس با بیان اینکه سیستم اداری ما معیوب است، گفت: متاسفانه خروجی این شده که اگر در اداره ای پارتی نداشته باشی نمی توان کاری را انجام داد.

احمدی تصریح کرد: سهم چهار درصدی استان فارس از تولید ملی جای تاسف است در حالیکه امروز چراغ سبز سرمایه گذاری در استان فارس روشن است و باید با تلاش بیشتری کار کرد.

وی ادامه داد: چرا یک سرمایه گذار باید از سال ۸۸ تا کنون منتظر یک جواب باشد و نتواند در منطقه همایجان که پهنه گردشگری است سرمایه گذاری کند.

احمدی با بیان اینکه باید از تمامی فرصت ها به خوبی استفاده کرد، گفت: سهم فارس در تولید ملی باید حداقل به ۱۵ درصد برسد، نباید تنها به آمار و ارقام کشاورزی استان دلخوش کرد بلکه باید با بهره گیری از سایر ظرفیت ها سعی در کاهش نرخ بیکاری داشت.

استاندار فارس ادامه داد: مدتی قبل سرمایه گذاری برای فعالیت در شهرک صنعتی به شیراز آمد اما به او گفته بودند زمین نداریم یا با نرخ بالاتری می خواستند زمین را بفروشند آن سرمایه گذار هم از استان رفت و با مشکلات بسیار باز گشت.

وی تصریح کرد: باید با همدلی نسبت به فراهم کردن زمینه برای حضور سرمایه گذار تلاش کنیم نه اینکه فرصت ها را از دست بدهیم.

استاندار فارس با اشاره به همکاری خوب و تعامل مطلوب مجمع نمایندگان با تیم مدیریتی فارس تاکید کرد: بسیاری از پروژه هایی که از گذشته روی زمین مانده بود با همکاری نمایندگان مراحل اجرایی خوبی را سپری می کند.

وی تصریح کرد: کشور از باند بازی ضربه بسیاری خورده و امروز زمان آن است که بادلسوزی و دقت بیشتری کار کنیم.

احمدی تاکید کرد: سازمان جهاد کشاورزی و صنعت معدن بیشتر تلاش کنند و از فرصت های پیش رو بهترین بهره را ببرند.

استاندار فارس تاکید کرد: با هر مدیری که نمی تواند کار کند خداحافظی می کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر