3

وزیر کار در انتخاب مدیران خود تجدید نظر کند

  • کد خبر : 136807
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار با نگاه به کنوانسیون های بین المللی در انتخاب افراد زیر مجموعه خود تجدید نظر کرده و از افراد شایسته، معتقد به نظام و انقلاب و پایبند به آرمانهای امام و رهبری بهره گیری نمایند.

فاطمه رهبر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به نامه اخیر وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی به شهرداری تهران مبنی براینکه طرح تکریم بانوان مغایر کنوانسیون های بین المللی است گفت: روابط عمومی شهرداری تهران پاسخ خوبی را به قائم مقام وزارت کار داده است که به خاطر این پاسخ و نیز یک بار دیگر به خاطر این اقدام شهرداری از این سازمان تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد ما به وزارت کار این است که در حیطه وظایف و اختیارات محوله خود عمل کند افزود: همه دستگاه ها باید اقدامات مناسبی را در جهت گسترش حجاب و عفاف انجام دهند که این وزارتخانه نیز باید همچون سایر دستگاه ها نسبت به اقشار مختلف مرتبط با حوزه وزارتخانه ای خود از جمله کارکنان و پرسنل و ارباب رجوعان اقدامات و وظایف  خود را انجام دهد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شوررای اسلامی خطاب به وزیر کار گفت: از آقای ربیعی در خواست می کنیم نسبت به حضور چنین افرادی در این وزارتخانه که نگاه عرضی دارند تجدید نظر کند.

رهبر ادامه داد: طبق گفته خودشان به کنوانسیون های بین المللی نگاه دارند پس آقای وزیر در انتخاب افراد زیر مجموعه خود تجدید نظر کرده و از افراد شایسته، معتقد به نظام و انقلاب و پایبند به آرمانهای امام و رهبری بهره گیری نمایند.

نماینده مردم تهران گفت: کم نداریم افراد متخصصی که به ارزشهای انقلاب متعهد و پایبند هستند، باید زمینه فراهم شود تا اینگونه افراد مشغول به کار شوند.

رهبر خاطرنشان کرد: وجود افرادی با این تفکرات در دستگاه های دولتی مشکل اساسی است که باید نسبت به آن تجدید نظر صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر