5

با وجود ارتباط بین لایه های مدیریت و اجرایی؛ اراده کارمندان جهت ترویج و ارتقای حجاب ستودنی است

  • کد خبر : 384170
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

اقدامات بانک توسعه تعاون در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب روز گذشته با حضور مدیران ستادی بانک و بازرسان عفاف و حجاب وزارت کشور مورد تبیین قرار گرفت.

زهرا رویتوند غیاثوند مشاور مدیرعامل در امور بانوان و مسئول عفاف و حجاب بانک، در این جلسه اظهار داشت: بانوان بانک توسعه تعاون در سطح ستاد و صف علاوه بر انجام فعالیت های تخصصی بانکداری، اهتمام والایی در رعایت ارزش‌های فرهنگی، عقیدتی و اجتماعی دارند و در بحث آداب اداری و رعایت اصول عفاف و حجاب نیز در وضعیت مساعدی بسرمی‌برند.
وی افزود: ارتباط مناسبی میان لایه‌های مدیریتی و اجرایی بانک وجود دارد و همکاران در سطوح مختلف مساعدت ها و هماهنگی های لازم را دارند و اراده همکاران برای ارتقای شاخصه های عفاف و حجاب در محیط کار و همچنین ترویج آن میان مشتریان نیز ستودنی بوده است.
غیاثوند افزود: بانک توسعه تعاون ساختارهای فرهنگی و عقیدتی متنوعی دارد و کمیته بانوان بانک توسعه تعاون با محوریت مشاور امور بانوان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر بانک، ستاد اقامه نماز، بسیج بانک در کنار واحدهای مرتبط از جمله اداره کل روابط عمومی، مدیریت امور سرمایه انسانی و مدیریت امور استانها و شعب تدابیر و برنامه های متنوعی برای ارتقای شاخصه های عفاف و حجاب در بانک منظور داشته اند.

*صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب: حضور مشاور مدیر عامل امور بانوان موجب ایجاد انسجام و اتحاد میان بانوان شده است*
صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب خاطر نشان نمود: در حالی مدیر عامل بانک نسبت به انتصاب مشاور امور بانوان اقدام نموده‌اند که تاثیر بسزایی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل بانوان در سطح کشور داشته است. حضور مشاور مدیر عامل امور بانوان موجب ایجاد انسجام و اتحاد میان بانوان و ارتقای سطح بهره وری آنان و رعایت بهتر مولفه های مرتبط با عفاف و حجاب گردیده است، و به نوعی انضباط سخت افزاری و نرم افزاری میان بانوان همکار در سطح بسیار مساعدی به وقوع پیوسته است.
وی افزود: درمحیط شعب نیز با مساعدت همکاران و تکریم مشتریان تلاش شده است تا عفاف و حجاب حاضرین در شعب در بالاترین سطح رعایت گردد.

*رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون گفت:تاکنون هیچ گونه مورد نقض مشاهده نشده است.*
رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون گفت: با تدابیر مدیریتی و همچنین سطح بالای فرهنگ همکاران، تاکنون هیچ گونه مورد نقض مشاهده نشده است. در المپیاد ورزشی کارکنان نیز با هماهنگی مشاور بانوان، با برگزاری جلسات و نشست های متعدد قبل و در حین رقابت‌ها به رعایت حداکثری ضوابط و از جمله رعایت عفاف و حجاب نظارت شده است.

*علیرضا جانه بازرس عفاف و حجاب وزارت کشور:بانک توسعه تعاون در رعایت شاخصه ها و مولفه های رعایت و حجاب کارنامه قابل قبول دارد*
علیرضا جانه بازرس عفاف و حجاب وزارت کشور گفت: بانک توسعه تعاون با حضور مدیران آگاه و متدین و همکاران مطلع، در رعایت شاخصه ها و مولفه های رعایت و حجاب کارنامه قابل قبول دارد، علاوه بر بانک شرکت های تابعه نیز مشمول بازرسی ها و نظارت بازرسان وزارت کشور هستند که ضرورت دارد همکاری های لازم در این خصوص صورت پذیرد.
جانه توصیه نمود: بازرسان بانک نیز علاوه بر توجه به مباحث مالی و بانکی، توجه ویژه به وضعیت شعب در شاخصه ها و مولفه های عفاف و حجاب نیز در فرآیند بازرسی داشته باشند.

*سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون:فعالیت های بانک در حوزه ارتقای فرهنگ اسلامی و عفاف و حجاب به صورت عقیده ای و قلبی است*
رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: فعالیت های بانک در حوزه ارتقای فرهنگ اسلامی و عفاف و حجاب فراتر از مسائل اداری، به صورت عقیده ای و قلبی است و صرفا منحصر به تکلیف اداری نمی‌باشد. این اداره کل همواره از ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی به ویژه فرهنگ و عفاف بهره برده است، همچنین برنامه های متنوع فرهنگی در قالب همایش‌ها، نشست‌ها، جلسات و مسابقات در حال انجام بوده است و معاونت فرهنگی این اداره کل نیز به صورت مفصل برنامه های متنوعی را در طول سال به اجرا درمی‌آورد.
میرفخرایی افزود: اجرای سرود عفاف و حجاب توسط یکی از گروه‌های مطرح کشوری از جدیدترین اقدامات بوده است، توزیع بسته‌ها وهدایای ویژه جشن تکلیف میان فرزندان همکاران نیز در تشویق آنان برای انجام تکالیف شرعی و رعایت موازین مرتبط با عفاف و حجاب اثربخش بوده است، ارائه و انتشار کدهای رفتاری میان همکاران نقش مهمی در فرهنگ سازمانی دارد، توجه ویژه‌ای به عفاف و حجاب شده است.
حسین جلیلی رئیس اداره کل حفاظت اسناد و فناوری اطلاعات، محمد سجادی رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی، غلامعلی پانبردان مدیر هسته گزینش، حمید فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، نیز نکاتی را پیرامون اقدامات انجام شده در خصوص عفاف و حجاب مطرح نمودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=384170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر