1

کارشناس فوتبال:سطح کیفی بازیکنان استقلال از پرسپولیس دراین فصل بالاتر است

  • کد خبر : 13833
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۷:۴۳

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: تیم استقلال در این بازی استحقاق بردن را داشت. در واقع استقلالی ها پیش از شروع فصل در بازار نقل و انتقالات برنده شده بودند و به همین دلیل در مجموع سطح کیفی و فنی بازیکنان استقلال از […]

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: تیم استقلال در این بازی استحقاق بردن را داشت. در واقع استقلالی ها پیش از شروع فصل در بازار نقل و انتقالات برنده شده بودند و به همین دلیل در مجموع سطح کیفی و فنی بازیکنان استقلال از پرسپولیس دراین فصل بالاتر است.

وی افزود: کادر فنی استقلال پس از باخت مقابل تیم تراکتور، تحلیل خوبی از نقاط ضعف خط دفاعی خود داشتند و متوجه شدند که خط دفاعشان در عمق متزلزل است و با تغییراتی که در آن ایجاد کرده و همچنین نیمکت نشین کردن بعضی از بازیکنان توانستند که به ترمیم آن، برای بازی مقابل پرسپولیس بپردازند.

 

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس درنیمه اول این بازی دواشتباه مرگبارداشتند. یک مورد آن به دفع ناقص معمارزاده باز می گردد که در نهایت منجر به گل اول استقلال شد و مورد دوم به اشتباه علی عسگر مربوط می شود که باعث شد جباری با یک شوت سنگین دیرک دروازه معمارزاده را هدف قرار دهد. در نیمه دوم نیز اشتباهات بازیکنان پرسپولیس زیاد شده بود به طوریکه در دقایق پایانی بازی ناامیدی در چهره علی کریمی دیده می شد و وی تصمیم گرفت برای تغیر نتیجه به بازی و حرکات انفرادی روی آورد.

وی همچنین اظهار داشت: در فوتبال هر تیمی که کمتر مرتکب اشتباه شود در پایان برنده بازی خواهد شد اما در دربی بازیکنان پرسپولیس در همه خطوط و پستهای خود اشتباهات زیادی را مرتکب شدند به طوریکه تنها دو بازیکن تیم پرسپولیس در حد این بازی بودند.

دیدار تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته هفتم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر