2

قلعه‌نوعی گفت:امروز استقلالی ندیدیم

  • کد خبر : 39016
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۴

امیر قلعه‌نوعی گفت:اصلا امروز استقلالی ندیدیم. تیم ما خوب نبود و بازیکنان سنگین بازی می‌کردند و ضمن این که تیم نفت هم خوب کار کرد

افق نیوز:(ofoghnews.ir) سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که تیمش امروز برابر نفت تهران بازی خوبی انجام نداد و قدرت تاکتیکی نفت هم تاثیرگذار بود.

امیر قلعه‌نوعی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار برابر نفت تهران با تسلیت به زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: حادثه غم‌انگیز و تاسف‌باری بود و من عرض تسلیت دارم به مردم آذربایجان شرقی و امیدوارم که خدا به آنها صبر بدهد. عکس‌هایی که از این حادثه می‌دیدیم، بسیار وحشتناک بود؛ ضمن این که جامعه ورزش نیز حضور پررنگی در صحنه خواهد داشت.

وی درباره دیدار برابر نفت تهران نیز گفت: اصلا امروز استقلالی ندیدیم. تیم ما خوب نبود و بازیکنان سنگین بازی می‌کردند و ضمن این که تیم نفت هم خوب کار کرد و قدرت تاکتیکی‌ آنها در بازی تاثیرگذار بود.

قلعه‌نوعی درباره دیدار آینده تیمش برابر ملوان نیز گفت: طبیعتا آنها شرایط خوبی دارند و بازی سختی برابر ملوان خواهیم داشت اما برای این که از صدر جدول دور نشویم، برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

قلعه‌نوعی از صحبت درباره داربی خودداری کرد و گفت: فعلا بگذارید برابر ملوان را انجام دهیم. همان‌طور که داربی برای ما اهمیت دارد، بازی با ملوان هم برای ما مهم است.

امیر قلعه‌نوعی درباره جام حذفی و برگزار شدن یا نشدن آن هم اظهار کرد: طبیعتا چنین تقویمی در کشورهای دیگر هم وجود دارد ولی همه چیز سر زمان خود برگزار می‌شود. جام حذفی برای تیم‌هایی که کمتر شانس قهرمانی دارند، اهمیت دارد و نباید این انگیزه را از چنین تیم‌هایی بگیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر