2

سفر ۱۲۰ نفر از دختران عضو حزب‌الله لبنان به مازندران

  • کد خبر : 6179
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۴

قاسم عزیزاده گرجی از سفر ۱۲۰ نفر از دختران عضو حزب‌الله لبنان به مازندران خبر داد و بیان داشت: این سفر در قالب تفاهمنامه فرهنگی بین موسسه «کشاف المهدی» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می‌شود. وی با اعلام حضور ۸ روزه این گروه از دختران حزب‌الله لبنان در ایران اسلامی زمان حضورشان […]

قاسم عزیزاده گرجی از سفر ۱۲۰ نفر از دختران عضو حزب‌الله لبنان به مازندران خبر داد و بیان داشت: این سفر در قالب تفاهمنامه فرهنگی بین موسسه «کشاف المهدی» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می‌شود.

وی با اعلام حضور ۸ روزه این گروه از دختران حزب‌الله لبنان در ایران اسلامی زمان حضورشان را در ایران و مازندران طی روز‌های آینده اعلام کرد.

مدیر کانون پرورش فکری و نوجوانان استان مازندران دیدار چهره با چهره با دختران مازندرانی را یکی از برنامه‌های حضور دختران لبنانی در استان برشمرد.

گرجی اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، آموزشی و … را از جمله برنامه‌های ایام سفر دختران حزب‌الله لبنان در مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: کارگاه کتاب‌سازی، کارگاه سفال و اجرای مسابقات قصه‌‌های نیمه تمام به زبان عربی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر کانون پرورش فکری و نوجوانان استان مازندران به دیگر برنامه‌های اجرای سفر دختران لبنانی در مازندران اشاره کرد و به اجرای برنامه جنگ شبانه، گردشگری دریا و استفاده از تله کابین نمک‌آبرود در ایام سفر اشاره کرد.

وی با اعلام اینکه مسئولان استانی با برگزاری مراسمی به استقبال دختران حزب‌الله لبنانی می‌روند از اجرای مراسم چاووش‌‌خوانی به زبان محلی مازندرانی خبر داد.

گرجی تعامل فرهنگی و دینی به دلیل اشتراکهای مذهبی و سیاسی را یکی از دلایل اجرای این سفر برشمرد و افزود: این گروه از موسسه کشافه المهدی که وابسته به حزب‌الله لبنان هستند پس از ورود به ایران با حضور در مرقد حضرت امام(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق میکنند و سپس به زیارت حضرت معصومه در قم و جمکران می‌روند.

مدیر کانون پرورش فکری و نوجوانان استان مازندران اضافه کرد: این گروه پس از پایان برنامه در استان مازندران به زیارت امام هشتم در خراسان رضوی می‌روند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر