3

لیلا طرابلسی از دیکتاتور سابق تونس طلاق گرفت

  • کد خبر : 14158
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۰:۰۷

به دنبال بالا گرفتن اختلافات لیلا طرابلسی با زین‌العابدین بن‌علی، همسر وی که توانسته بود با سوء استفاده از جایگاهش ثروت و دارایی‌های زیادی برای خود به جیب بزند، دیکتاتور فراری را تنها گذاشت و از وی طلاق گرفت. به گزارش فارس به نقل از روزنامه سعودی کل الوطن، منابع آگاه در ریاض اعلام کردند […]

به دنبال بالا گرفتن اختلافات لیلا طرابلسی با زین‌العابدین بن‌علی، همسر وی که توانسته بود با سوء استفاده از جایگاهش ثروت و دارایی‌های زیادی برای خود به جیب بزند، دیکتاتور فراری را تنها گذاشت و از وی طلاق گرفت.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه سعودی کل الوطن، منابع آگاه در ریاض اعلام کردند که جدایی زین العابدین بن علی، دیکتاتور سابق تونس از لیلی طرابلسی، همسرش محقق شده است.
این منابع که نخواستند نامشان فاش شود، تاکید کردند:‌ روابط لیلا طرابلسی و زین‌العابدین بن‌علی، پس از تلاش برای ترور بلحسن طرابلسی، بردار لیلی طرابلسی در کانادا بسیار تیره شد.
این منابع تاکید می‌کنند که جدایی لیلی طرابلسی از زین العابدین بن علی صورت گرفته و لیلا از آن جهت که دارای زمین و دارایی‌های بسیار در امارات است، محل اقامت خود در “ابها” در غرب عربستان را به قصد دبی ترک کرده است.
لیلا طرابلسی در سال ۱۹۵۷ در یک خانواده متوسط تونسی، از پدری میوه فروش و مادری خانه‌دار متولد شد و در ۱۸ سالگی با یک تاجر ازدواج کرد، اما سه سال بعد از او طلاق گرفت تا با زین‌العابدین بن‌علی که همسرش را طلاق داده بود، ازدواج کند.
حاصل ازدواج لیلا طرابلسی و بن‌علی سه فرزند است و نزدیکان بن‌علی می‌گویند که وی نفوذ بسیاری در زین‌العابدین بن‌علی داشته و توانسته ثروت و دارایی‌های زیادی را برای خود جمع کند.
لیلا طرابلسی پس از ازدواج با بن علی و رسیدن وی به قدرت بسیاری از نزدیکان خود را در پست‌های دولتی از جمله مسئولیت‌های اقتصادی گماشت و آنها با نفوذ در اقتصاد تونس بسیاری از شرکت‌های اقتصادی از جمله شرکت تلفن همراه و بانک‌ها را در اختیار داشتند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر