2

رویانیان :منتقمی عامل موساد ” جهانشاهی ” را می‌شناخت

  • کد خبر : 144541
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵

حضور یکی از عناصر ضدانقلاب در عکس دسته‌جمعی نمایندگان پرسپولیس و رییس باشگاه رئال‌مادرید می‌رود که دردسر بزرگی را برای پرسپولیسی‌ها رقم بزند. این ماجرا که با سکوت عجیب برخی خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران همراه شده و شائبه‌هایی را در این خصوص به‌وجود آورده، رفته‌رفته به مساله‌ای امنیتی تبدیل می‌شود. تا جایی که برخی نمایندگان مجلس از ارسال گزارش به وزارت اطلاعات در صورت تکمیل شدن این پرونده خبر می‌دهند.

به گزارش بانک ورزش، رایزنی برای دیدار دوستانه پرسپولیس و رئال‌مادرید از زمان مدیریت رویانیان کلید خورده بود. مدیر معزول پرسپولیس که از حضور جهانشاهی مطلع بود، شرط گذاشته بود که این شخص در مذاکرات حضور نداشته باشد و منتقمی و حسینی، مسوول روابط بین‌الملل باشگاه، به‌عنوان نمایندگان پرسپولیس عازم اسپانیا شدند. با تکیه بر تجربه بازی با ستارگان میلان، قیمتی که برای این دیدار توافق شده بود حدود یک میلیون یورو بود، که البته این قیمت در نشست‌های بعدی منتقمی با مدیران رئال افزایش چشمگیری یافت!

گفته می‌شود رویانیان که از حضور جهانشاهی در این مذاکرات مطلع شده بود نسبت به آن واکنش نشان داد و خواستار حذف این شخص مذاکرات شد. با این حال منتقمی با شناختی که از جهانشاهی داشته این مذاکرات را پیگیری کرده و در نهایت کار به عکس دسته‌جمعی و حواشی مربوط به آن کشید. نزدیکان رویانیان مدعی‌اند شخصی که رابط و مورد اعتماد رویانیان در این مذاکرات، یک پرسپولیسی است که قبلا هم در صداوسیما فعالیت داشته است. گفته می‌شود این فرد نیز جهانشاهی را می‌شناخته و از سوی مدیرعامل وقت پرسپولیس مامور شده بوده تا از حضور جهانشاهی در جلسات جلوگیری کند.

پیرامون اطلاعات به‌دست آمده با محمد رویانیان تماس گرفتیم؛ او اطلاعات خبرنگار بانک ورزش را تایید می‌کند اما تاکید می‌کند بنا به دلایلی قصد مصاحبه ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر