3

مذاکره رویانیان با ۴ بازیکن در دبی

  • کد خبر : 86765
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴

هدف اصلی سفر مدیرعامل پرسپولیس به دبی مذاکره با سیدجلال و بقیه ستاره ها است.

محمد رویانیان دیشب به همراه مسئول بین الملل باشگاه پرسپولیس به دبی سفر کرده است. گفته شده هدف از این سفر مذاکره با وینگادا، پیگیری مسائل مربوط به ترانسفر بازیکن، مسائل اقتصادی، بازدید از ورزشگاه ها و شبکه های تلویزیونی و … خواهد بود و البته رویانیان در اردوی تیم ملی حاضر می شود تا با کی روش و ملی پوشان صحبت کند و به آنها روحیه و انگیزه بدهد.

با این حال هر چند ظاهرا رویانیان در این سفر یکی دو روزه وقتی برای سر خاراندن نخواهد داشت و برنامه اش کاملا پر است اما به نظر می رسد ظاهرا تمام این برنامه ها و اموری که مد نظر دارد در حاشیه یک برنامه مهمتر قرار خواهد گرفت.

بدون شک رویانیان از سفر به  دبی و حضور در اردوی تیم ملی دنبال هدف بزرگتری است. قطعا رویانیان در این بازدید با ملی پوشان مد نظر علی دایی وارد مذاکره خواهد شد تا تیم امسال پرسپولیس را قدرتمندتر از سال گذشته ببندد.

بنابراین مذاکره با بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، قاسم حدادی فر، حسین ماهینی در اولویت خواهد بود ضمن اینکه بازیکنان دیگری هم در اردو حضور دارند که هنوز تکلیف شان روشن نشده و شاید آنها هم در لیست مذاکره شوندگان باشند.

با این وجود اگر امروز و فردا در حاشیه تمرین تیم ملی صحبت های خودمانی رویانیان با ملی پوشان کمی طولانی شد نباید زیاد تعجب کرد.

سایت گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر