4

ماشین لوکس حسام نواب صفوی در لاس وگاس+تصاویر

  • کد خبر : 146477
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

یکی از دلایلی که در خارج از کشور نماندم، این بود که پدر و مادرم تنها بودند. ضمن اینکه مدتی که خارج از ایران هستم، احساس تنهایی می‌کنم. اما برادرانم از سنین جوانی به آنجا رفته و به آنجا عادت کرده‌اند.

حسام نواب صفوی عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

حسام نواب صفوی در بیست و دوم شهریور ماه ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۴ در کشور آمریکا اقامت داشت و در این کشور در دو رشته بازیگری و موسیقی مدرک افتخاری دریافت کرد.

نواب صفوی در طول سابقه هنری خود علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی به ایفای نقش در سریال‌های تلویزیونی نیز پرداخته‌ است که از جمله فعالیت‌های او می‌توان به فیلم‌های «اعتراض»، «نان و عشق وموتور هزار»، «اتانازی»، «عروس خوشقدم»، «سیزده گر به روی شیروانی» و «سودای پرواز» و سریال‌های «بازگشت به خانه»، «شن‌های کف رودخانه»، «کیف انگلیسی» و «روشن تر از تاریکی (داستان زندگی ملاصدرا)» اشاره کرد.

http://namehnews.ir/files/fa/news/1393/8/10/34096_835.jpg

او در یکی از مصاحبه هایش گفته است: یکی از دلایلی که در خارج از کشور نماندم، این بود که پدر و مادرم تنها بودند. ضمن اینکه مدتی که خارج از ایران هستم، احساس تنهایی می‌کنم. اما برادرانم از سنین جوانی به آنجا رفته و به آنجا عادت کرده‌اند.

با وجودی که مردم نسبت به صفحه اینترنتی موسوم به «بچه مایه دارها» واکنش منفی نشان دادند مشخص نیست که چرا بازیگران هم جذب این رقابت شده اند و هر روز کالایی گران قیمت را در معرض دید دیگران می‌گذارند. (جام جم سیما)

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر