3

بازیگرانی که در مهمانی سعادت‌آباد حضور نداشتند، تکذیب کنند

  • کد خبر : 187981
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هتاکان به مدافعان حرم، خائنین به وطن هستند، افرادی که دوست ندارند یکپارچگی و استقلال ایران را ببینند آنها خواستار تجزیه ایران هستند.

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: من همیشه گفته‌ام و خواهم گفت که ایران و تمامیت ارضی آن مدیون شهدا و افرادی است که به جبهه‌های جنگ رفتند و در راه ایران و اعتقادات خود شهید شدند.

وی در ادامه تصرح کرد: این امر  برای من منزلت بسیار بالایی دارد، در حال حاضر هم افرادی جان بر کف برای اینکه جنگ به داخل مرزهای کشورمان کشیده نشود در خارج از مرزها می‌جنگند. مدافعین حرم به قدری عاشق وطن هستند که در خارج از کشور می‌جنگند، به طور مسلم اولین جایی که نیروهای تکفیری مایل به حمله به آن هستند ایران است اما مدافعان حرم با به خطر انداختن جان خود برای وطن و اعتقاد خود در این راه شهید می‌شوند.

وی افزود: هیچ چیزی ارزشمندتر از این موضوع نیست و ملت ایران با هر نوع تفکر و ایدئولوژی‌ عاشق کشورشان هستند و در مقابل این سربازان به احترام خواهند  ایستاد.

بازیگر”اخراجی های ۳” با اشاره به، به اشتراک گذاشتن مطلبی در صفحه اینستاگرامش برای مدافعین حرم در ایام نوروز گفت: اولین بار که در نوروز چنین پستی را برای مدافعین حرم در صفحه اینستاگرامم به اشتراک گذاشتم با هجمه بسیار بالایی مواجه شدم که برایم بسیار عجیب بود زیرا سرباز وطن درهمه جای دنیا مقدس است اما متأسفانه دیدم که برخی به این افراد توهین کردند با کمی تحقیق متوجه شدم که این هتاکان خائنین به وطن هستند افرادی که دوست ندارند یکپارچگی و استقلال ایران را ببینند، آنها خواستار تجزیه ایران هستند البته باید بگویم  تعداد این افراد معدود است که به لطف خدا و یاری ملت ایران از صفحه روزگار حذف خواهند شد.

بازیگر “معمای شاه” با اشاره به فرا رسیدن روز جانباز گفت: تبریک و تشکر، واژه کوچکی برای جانبازان وطن است کسانی که رفتند و برای پاسداری از ایران جانباز و شهید شدند. تمام امنیت و چیزی که ما در ایران داریم مدیون این افراد است این افراد را ستایش می کنم و امیدوارم روح آزاده شان همواره بر سر کشورمان باشد.

وی با اشاره به شایعاتی که درباره حقوق بالای مدافعین حرم مطرح می‌شود، تصریح کرد: اینکه یک فرد با دریافت پولی جان خود را در موضع خطر بیندازد خنده دار است اگر حتی میلیون ها دلار به یک فرد بدهند کسی حاضر نمی شود جان خود را به خطر بیندازد فقط عشق به وطن و اعتقادات است که باعث می‌شود این عزیزان به خط مقدم نبرد بروند. افرادی که چنین تهمت‌هایی می زنند دسته ای از خائنین هستند که اتفاقاَ تعداد آنها هم بسیار قلیل است  که عموماَ در داخل کشور هم نیستند زیرا کسی که در داخل  کشور باشد و امنیت  را حس کند هیچ گاه چنین حرفهایی نمی‌زند. چنین هتاکی هایی باعث تأسف است. نفرین خدا بر چنین افرادی.

صفوی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به موضوع دستگیری ۷ بازیگر در پارتی شبانه گفت: بعد از انتشار این مطلب برخی در رسانه‌ها با انتشار نام اختصاری  برخی بازیگران شائبه هایی ایجاد کردند و باعث شدند که جامعه هنری زیر سوال برود اگر این افراد از نام اختصار هم استفاده می کنند باید به صورت صحیح آن را بنویسند. با انتشار نام اختصاری به نام (ح-ن) برخی گمان  کردند که من در آن پارتی شبانه بودم در حالی که نام اختصار من هیچ گاه (ح-ن) نبوده است بنده نواب صفوی هستم که در این صورت نام اختصار من (ح- ن-ص) می شود.

بازیگر”سوغات فرنگ” افزود: اگر رسانه‌های داخلی مطلبی را به کذب منتشر کنند به طور حتم برای آنها اقامه دعوی خواهد شد به نظرم پیش از آنکه این اتفاق بیفتد و تا اینکه به قطعیت اطلاع پیدا نکرده اند بهتر است چنین مطالبی را منتشر نکنند.

نواب صفوی با اشاره به انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش که در آن حضورش در پارتی شبانه را تکذیب کرده بود گفت: به نظر من کسی که در جایی باشد و دستگیر شده باشد هیچ گاه نمی تواند چنین موضوعی را تکذیب کند. پیشنهاد می کنم  همکارانم نیز اگر در آن پارتی نبوده اند و چنین شایعه ای برایشان ایجاد شده این موضوع را تکذیب کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر