2

استقبال روزنامه ایران از جانشین احتمالی ضرغامی در صدا و سیما

  • کد خبر : 146488
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

سرافراز که بیش از بیست سال سابقه معاونت برون‌مرزی صدا و سیما را در کارنامه خود دارد طبعاً جانشینی را برای این سمت به جای خود برخواهد گزید که سیاست‌های وی را ادامه دهد.

روزنامه ایران با انتشار گمانه زنی هایی در مورد معاونان محمد سرافراز در صداوسیما نوشت: شایعات در مورد انتصابات جدید در صدا و سیما و در پی انتخاب محمد سرافراز که تصدی وی بر این سازمان تقریباً قطعی به نظر می‌رسد همچنان بازار گرمی دارد.

 

در کنار مطرح شدن نام جعفری‌جلوه و علی‌اصغر پورمحمدی به عنوان معاونان سیما و غفور مدبر درجزی به عنوان معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما، از دکتر کهزادی معاون اسبق فنی صدا و سیما به عنوان کاندیدای تصدی مجدد این سمت نام برده می‌شود.

 

همچنین از عطاءالله ملکی‌تبار مدیرعامل سابق تکتا و مدیرکل فناوری اطلاعات ریاست‌جمهوری نیز به عنوان یک احتمال دیگر برای این سمت یاد می‌شود.

 

سرافراز که بیش از بیست سال سابقه معاونت برون‌مرزی صدا و سیما را در کارنامه خود دارد طبعاً جانشینی را برای این سمت به جای خود برخواهد گزید که سیاست‌های وی را ادامه دهد.

 

مسعود گرجی از مدیران باسابقه سازمان یکی از افرادی است که در میان شایعات، نام وی بیش از دیگران شنیده می‌شود و در کنار آن اسامی دیگری همچون مجتهد و مرندی نیز مطرح شده است.

 

برای تصدی معاونت آموزش و تحقیقات صدا و سیما نام دکتر حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی که زمانی به عنوان یکی از نامزدهای تصدی ریاست صدا و سیما مطرح شده بود شنیده می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر