2

متکی به صدا و سیما می‌رود؟

  • کد خبر : 146973
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

روزنامه آرمان خبر از احتمال حضور منوچهر متکی در سمت مدیریت واحد برون‌مرزی صدا و سیما داده است. روزنامه آرمان منبع خبر خود را «یکی از مدیران صدا و سیما» خوانده است.

در گزارش آرمان آمده است: «منوچهر متکی شاید سابقه زیادی برای حضور در سازمان صداوسیما نداشته باشد اما قدرت تعامل و ارتباط او با کشورهای دیگر مثال‌زدنی است. وی زمانی نماینده مجلس بود، به‌عنوان سفیر ایران در کشورهای ترکیه و ژاپن هم حضور داشته است. وقتی هم وظیفه اداره وزارت خارجه در دولت احمدی‌نژاد به او سپرده شد به دلیل اینکه برخی راهکارها را قابل اجرا نمی‌‌دانست، از سوی او در سفری که به سنگال داشت از مقامش کنار گذاشته شد. اگرچه برخی متکی را در لیست اصولگرایان جای می‌دهند اما پربیراه نیست که او از سیاسی شدن گریزان است و ترجیح می‌دهد به عنوان فعال فراجناحی شناخته شود. هرچند منکر رفت‌وآمدهایش با جامعه اسلامی مهندسین هم نمی‌شود.»

منوچهر متکی، از چهره‌های باسابقه جناح راست به شمار می‌رود که در انتخابات گذشته از کاندیداهای پنج‌گانه شورای هماهنگی اصول‌گرایان به شمار می‌رفت، اما موفق به حضور در دور نهایی رقابت‌ها نشد. منوچهر متکی علاوه بر سابقه عضویت در هیئت رئیسه مجلس، به مدت ۶ سال و در دولت محمود احمدی‌نژاد، وزیر خارجه ایران بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام اینکه او از سیاسی شدن گریزان است و ترجیح می‌دهد به عنوان فعال فراجناحی شناخته شود بسیار قابل تقدیر و ستایش است و نشان از مجاهدت بی ادعای ایشان دارد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر