2

حتی اگر اعدام شویم، باز علیه دایی مصاحبه می‌کنیم

  • کد خبر : 147124
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۰۰

حاجی با افتخار این کار را انجام داده و این رکورد هم به رکورد های این آقا اضافه شد که سرمربی اش را به زندان انداخت. اما برای من و مایلی کهن این مساله که چرا پرونده ما به‌جای دادگاه فرهنگ و رسانه در دادگاه ویژه کارکنان دولت رسیدگی شد جای تعجب دارد.

محمد مایلی کهن ساعتی پیش بدون آنکه احضاریه دادگاه را دریافت کند راهی دادگاه ویژه کارکنان دولت شد تا به طور داوطلبانه به زندان برود.

بنا به گزارش بانک ورزش، نادر فریاد شیران با تایید این خبر گفت: حاجی بدون آنکه به من بگویید این کار را کرد. آن هم به این دلیل که نباشم تا برای او سند یا کارت بگذارم و بنده از طریق پسر حاجی متوجه شدم.

فریاد شیران با اعلام این مطلب که تا دقایق دیگر مایلی کهن از کلانتری ارگ راهی زندان خواهد شد گفت: حاجی با افتخار این کار را انجام داده و این رکورد هم به رکورد های این آقا اضافه شد که سرمربی اش را به زندان انداخت. اما برای من و مایلی کهن این مساله که چرا پرونده ما به‌جای دادگاه فرهنگ و رسانه در دادگاه ویژه کارکنان دولت رسیدگی شد جای تعجب دارد.

فریاد شیران که خودش از سوی دادگاه به سه ماه و یک روز حبس تعلیقی محکوم شده است، بار دیگر گفت: متاسفانه ما چون وکیل نداشتیم و نتوانستیم به طور حقوقی از خودمان دفاع کنیم محکوم شدیم اما حتی به این قهرمان ملی احترام نگذاشتند و برای دادگاه تجدید نظر نه حاجی و نه بنده را احضار نکردند.

فریاد شیران با تکرار این حرف که کاش من را هم همراه حاجی به زندان می انداختند گفت: مشکل این است که اگر هر حرفی علیه دایی بزنم باز هم با حاجی هم سلولی نمی شوم. هم من و هم حاجی اگر ببینیم دایی باز هم پایش را فراتر از گلیمش برداشته علیه اش مصاحبه می کنیم، حتی اگر تا پای اعدام هم پیش برویم. هیچ اشکالی ندارد ما را در مملکت خودمان که زیر پرچمش با افتخار زندگی می کنیم اعدام کنند. بهتر از خیلی ها هستیم که زیر پرچم آمریکا قسم خورده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر