5

جایزه عجیب یک استقلال؛ یک موتورگازی + تصویر

  • کد خبر : 366565
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۲۳

جام رمضان در دهه ۷۰با حضور بازیکنان باشگاهی و با شور و حرارت خاصی برگزار شد و از دل آن بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران معرفی شدند.

جایزه عجیب یک استقلال؛ یک موتورگازی/عکس

جام رمضان در دهه ۷۰با حضور بازیکنان باشگاهی و با شور و حرارت خاصی برگزار شد و از دل آن بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از حضور پرشور تیم ملی فوتسال ایران  در رقابت های جام جهانی فوتسال در سال ۱۹۹۲ که با حضور بازیکنان چمنی و سرمربی گری محمد مایلی کهن و مقام چهارمی ایران به پایان رسید، شور و حرارت برگزاری رقابت های سالنی بین اهالی فوتبال بیش از گذشته شد و بازیکنان تیم های باشگاهی که قبل از این در ماه مبارک رمضان در رقابت های گل هندبالی و گل کوچک در محلات به بازی می پرداختند روی به رقابت های رسمی باشگاهی در سالن ۱۲ هزار نفره آزادی آوردند.

از دل همین بازی ها بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران معرفی شدند، که از معروفترین آنها می توان به علی کریمی فوق ستاره بزرگ فوتبال آسیا اشاره کرد.

نکته جالب توجه در این بازی ها جایزه ای است که در اسفندماه سال ۷۴ به علیرضا منصوریان داده شد. در پایان آن مسابقات علیرضا منصوریان با استقلال تهران به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات شناخته شد و یک عدد موتور گازی از مسئولین برگزاری رقابت ها دریافت کرد.

جایزه عجیب یک استقلال؛ یک موتورگازی/عکس

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر