4

اعضای فراکسیون رهروان در رای به وزیر علوم آزادند

  • کد خبر : 147601
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

شاید برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده باشد که مبلغی به اشتباه توسط فردی و یا شماره حسابی ناشناخته به حسابتان واریز شده باشد و یا اینکه شما اشتباها مبلغی را به حسابی واریز کرده باشید.

غلامرضا اسداللهی عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: جلسه روز یکشنبه فراکسیون با وزیر پیشنهادی علوم منتج به نتیجه مشخصی نشده و فراکسیون هم به جمع‌بندی نرسیده که جلسه مجددی تشکیل دهد بنابراین اعضا آزادند هر طور به جمع‌بندی رسیدند عمل کنند و رای دهند چرا که گاهی اقتضای شرایط همین است.

وی با بیان اینکه هنوز فضای مجلس در مورد وزیر پیشنهادی علوم مشخص نیست، گفت: به نظر می‌رسد پیشرفت آنچنانی وجود نداشته و وزیر نتوانسته خودش را خیلی به نمایندگان و فراکسیون‌ها معرفی کند.

این عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس ادامه داد: من ندیده‌ام که بیش از یک دو جلسه در مجلس با وزیر برگزار شود و اگر روند همین باشد مشکل است که ایشان رای بیاورد.

اسداللهی در پایان گفت: البته اگر آقای دانش آشتیانی بتواند برخی شبهات خصوصا شبهات سیاسی که در ذهن نمایندگان وجود دارد را مرتفع کند شاید بتواند به توفیقی دست پیدا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]