4

نوروزی:مجلس یازدهم باید از حالت خمودگی و فرتوتی گذشته خارج شود و پوست اندازی کند

  • کد خبر : 323295
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان گفت: تقویت بُعد نظارتی مجلس از گام‌های مهم تحول‌خواهی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اصلاح قوانین قضایی و مبارزه با مفاسد مدیریت شهری است.

نوروزی

حسن نوروزی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تحولگرایی و ضرورت این امر در مجلس، گفت: تحول خواهی مورد نظر مقام معظم رهبری باید در مجلس با استفاده از  فکرهای دارای اندیشه، جوانان و مشاورین جوان  رقم بخورد.

افق انلاین ، نماینده مردم بهرستان و رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس یازدهم باید از حالت خمودگی و فرتوتی گذشته خارج شود و پوست اندازی کند. به نظر می رسد اگر بخواهیم راه گذشته و هر آنچه که دیگران دیکته کردن را دنبال کنیم، خلاف تحول اتفاق می‌افتد.

نوروزی با تاکید بر تمرکز مجلس بر حوزه اقتصادی، افزود: اقدامات دقیق در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی، اصلاح قوانین قضایی و نظارت قضایی باید انجام شود. این اقدامات را می‌توان با تصویب قوانین و تمرکز بر امر نظارت رقم زد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم باید بدون ترس و واهمه بر قوانین مرتبط با حوزه شهری تمرکز کند و با نظارت دقیق عملکرد شوراها و شهرداری‌ها را رصد کند. این امر قطعا موجب کاهش فساد مدیریت شهری خواهد شد.

وی معتقد است: مجلس یازدهم، مجلس تحول‌خواهی است و آینده روشنی را پیش رو دارد. نمایندگان حوزه‌های انتخابیه مختلف نیز با یکدیگر همراه و همدل هستند و به نظر عزم و اراده جدی برای ایجاد تحولات عظیم دارند.

خانه ملت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=323295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر