2

عباسی می‌تواند رای اعتماد نمایندگان در مجلس را کسب کند.

  • کد خبر : 7542
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳

عصرایران – مروری بر اظهار نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر درباره گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت تازه تأسیس ورزش و جوانان ، حکایت از آن دارد که محمد عباسی خواهد توانست با رأی خوبی از مجلس شورای اسلامی “اعتماد” بگیرد و از این پس ، به جای آن که نامه هایش را […]

عصرایران – مروری بر اظهار نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر درباره گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت تازه تأسیس ورزش و جوانان ، حکایت از آن دارد که محمد عباسی خواهد توانست با رأی خوبی از مجلس شورای اسلامی “اعتماد” بگیرد و از این پس ، به جای آن که نامه هایش را با عنوان “سرپرست” امضا نماید ، با عنوان رسمی “وزیر ورزش و جوانان” ، کار کند.محمد عباسی

خبرگزاری رسمی مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)، در همین باره گفت وگو هایی با اعضای فراکسیون ورزش و جوانان مجلس انجام داده که نگاهی به مضمون آنها ، مؤید این جمع بندی است.

برنامه هایش خوب است

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی، گزینه پیشنهادی دولت برای اداره وزارتخانه ورزش و جوانان را فردی با سابقه مدریتی خوب که می‌تواند در ورزش کشور تحرک ایجاد کند، دانست و پیش‌بینی کرد که عباسی می‌تواند رای اعتماد نمایندگان در مجلس را کسب کند.

“غلامرضا اسداللهی” در گفت‌وگو با ارگان رسانه ای مجلس شورای اسلامی، در رابطه با وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، “محمد عباسی” را فردی مجرب و کارکرده توصیف کرد که در سطوح مختلف میانی و بالای کشور فعالیت داشته است.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس، با یادآوری اینکه برخی به آقای عباسی ایراد و اشکالاتی می‌گیرند، گفت: یکی از این ایرادها این است که عده‌ای اظهار می‌کنند عباسی تخصص و سابقه‌ای در امر ورزش ندارد؛ اما با این وجود به این دلیل که در کار مدیریت سابقه خوبی دارد می‌تواند با استفاده از شرایط و همه امکانات گزینه مناسبی برای وزارت ورزش و جوانان باشد.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل نود مجلس، با تاکید بر اینکه آقای عباسی می‌تواند چرخه ورزش را به حرکت دربیاورد، افزود: من تصور می‌کنم که عباسی بتواند اعتماد نمایندگان را کسب کند و البته امیدواریم که سابقه و تجربه مدیریت ایشان کمکی باشد در جهت جذب افراد با سابقه در ورزش کشور.

اسداللهی همچنین به برنامه‌های عباسی برای تصدی وزارتخانه ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در نشست‌های غیر رسمی و رایزنی‌هایی که با آقای عباسی داشتیم، ایشان خلاصه‌ای از برنامه‌های خود را ارائه کردند که برنامه‌های خوب و جامعی بود.

عملکرد عباسی در وزارت تعاون مثبت بود

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد عباسی در اداره وزارت تعاون، بر لزوم دقت و بررسی بیشتر نمایندگان در رای اعتماد به وزیران و برنامه‌هایشان تاکید کرد.

“محمدحسین مقیمی” در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، در رابطه با وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان افزود: عملکرد آقای عباسی در وزارت تعاون اثرگذار بود؛ اما تا بررسی دقیق برنامه‌های ایشان برای تصدی وزارتخانه ورزش و جوانان نمی‌توان قضاوتی کرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی،‌ تاکید کرد: در حال حاضر بحث مهمی مانند مساله فرهنگ، ورزش و جوانان مطرح است که از حساسیت خاصی نیز برخوردار است، بنابراین باید به طوری دقیق تمامی ابعاد برنامه‌های آقای عباسی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

رییس فراکسیون مدیریت شهری و توسعه روستایی در مجلس، گفت: ارزیابی ما نمایندگان از آقای عباسی و برنامه‌هایشان در رای‌مان در صحن مجلس مشخص می‌شود و می‌دانیم که باید پاسخگوی عواقب رای‌مان به مردم و خانواده شهدا باشیم، به همین دلیل می‌طلبد که دقت بیشتری در مساله رای اعتماد به وزیران داشته باشیم.

خصوصی سازی در ورزش از عهده اش بر می آید

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در مسئولیت‌های قبلی خود، عملکرد بسیار تاثیر گذاری داشته است.

“مقداد نجف‌نژاد” در گفت‌و‌گو با خانه ملت ، اظهار داشت: “محمد عباسی” وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های خوبی برای ایجاد تحولات تازه در این دو بخش دارد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکناردر مجلس ادامه داد: با توجه به سابقه فعالیت عباسی درطی این سال‌ها می‌توانیم به اداره مناسب وزارت ورزش و جوانان و هدایت این عرصه‌ها به سوی توسعه با حضور وی امیدوار شویم.

وی با اشاره به تحولات ایجاد شده در حوزه تعاونی‌ها توسط عباسی افزود: وزیر پیشنهادی با توجه به اینکه به مساله اقتصاد و خصوصی‌سازی اشراف دارد، برنامه‌های مطلوبی را برای خصوصی سازی در ورزش ارائه کرده است.

رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس اضافه کرد: با توجه به اینکه عباسی با ظرفیت‌های ورزشی کشور آشنایی کامل دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان باشد.

وی رویکرد مجلس را نسبت به وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: اگر عباسی برنامه‌های خود را برای این وزرتخانه جدید به مجلس ارائه کند نمایندگان حتما از این برنامه‌ها حمایت خواهند کرد.

نجف‌نژاد ابراز امیدواری کرد برنامه‌های پیشنهادی وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان رای مثبت بگیرد تا این وزارتخانه شروع به کار کند.

“محمود احمدی نژاد” رییس جمهور روز چهارشنبه ۵ مرداد ماه طی نامه‌ای به “علی لاریجانی” رییس مجلس شورای اسلامی، “محمد عباسی” را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر