4

توطئه و فتنه‌گری دشمنان اسلام تمام شدنی نیست

  • کد خبر : 149840
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱

آمریکا تمام دنیا را برای مقابله با ایران بسیج کرده است، اما فرهنگ مقاومت ما نقشه‌های شوم استکبار جهانی را خنثی کرده و از این به بعد نیز خنثی خواهد کرد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در سی‌امین یادواره شهدای منطقه آسیابک از توابع شهرستان زرندیه، افزود: از آنجایی که این کشور با فرهنگ حسینی اداره می‌شود، لذا مبارزه با هر گونه فساد برگرفته از این فرهنگ است.

وی با اشاره به وجود فساد در حوزه‌های گوناگون، افزود: فساد آسیب‌زننده به همه دولت‌ها است و امام حسین (ع) برای مبارزه با فساد قیام کرد.

وی مقاومت، صادق بودن و سالم بودن را از ویژگی‌های رهروان مکتب امام حسین (ع) دانست، که با برخورداری از چنین ویژگی‌هایی می‌توانیم درمقابله با هرگونه فساد بایستیم و پویایی جامعه را رقم بزنیم.

وزیر دادگستری تصریح کرد: مبارزه با فساد چه کوچک چه بزرگ، چه نهان چه آشکار، چه اقتصادی چه سیاسی و چه فرهنگی وظیفه همگانی است و این روحیه و منش جامعه ما را حسینی خواهد کرد.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل تمامی توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان، افزود: ملت ما با تأسی از فرهنگ مقاومت همواره ایستاده است و این فرهنگ مقاومت نیز برگرفته از فرهنگ امام حسین (ع) است.

وی افزود: تنها راه نجات ما استقامت و الهام از مکتب اهل بیت (ع) است و نیز ولایتمداری تا بتوان کشور را مقتدرانه به اهداف پیش‌بینی شده خود رساند.

وی با بیان این‌که شهدا الهام بخش جامعه‌اند، افزود: استکبار جهانی نمی‌تواند با فرهنگ شهادت و ایثار مقابله کند و هر ترفند و تهدیدی از سوی دشمنان خنثی خواهد شد.

پورمحمدی با بیان این‌که توطئه و فتنه‌گری دشمنان اسلام تمام شدنی نیست، تصریح کرد: آمریکا تمام دنیا را برای مقابله با ایران بسیج کرده است، اما فرهنگ مقاومت ما نقشه‌های شوم استکبار جهانی را خنثی کرده و از این به بعد نیز خنثی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: راه شهادت و مرام مرام شهدا است و مسیر شهادت و قدم برداشتن در راه شهدا الگویی برای تمامی ملت ایران است.

وی بیان کرد: با گذشت سال‌ها از گذشت دفاع مقدس اما همچنان فرهنگ شهادت در جامعه ما ترویج می‌یابد و این فرهنگ باعث شده تا هیچ احدی نتواند به این نظام و به این ملت ضربه بزند.

وزیر دادگستری در ادامه با گرامیداشت اربعین حسینی، افزود: نعمت اهل بیت افتخاری برای دنیا و آخرت ما است.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین عسگری (ع) در خصوص نشانه‌های مومن، افزود: در این حدیث شریف زیارت اربعین یکی از مهمترین نشانه‌های یک مومن است.

وی افزود: بر اساس این حدیث زیارت امام حسین (ع) ملاک تدین و دینداری مسلمانان است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: نشانه حق‌طلبی و نجات از فتنه‌های روزگار چه آشکارا و چه پنهان حرکت در مسیر اهل بیت (ع) است. حرکتی که منجر به هدایت انسان شده و انسان را در کشتی نجات و چراغ هدایت امام حسین (ع) در اقیانوس پرتلاطم گمراهی قرار می‌دهد.

وی با اشاره به جمعیت میلیونی در روز اربعین در کنار حرم امام حسین (ع)، گفت: از آنجا که حرکت امام حسین و یارانش دین را محافظت کرد، لذا شیعیان آن حضرت در اقدامی نمادین و با پیاده‌روی در مسیرهای منتهی به کربلای مقدسه نشان می‌دهند که حافظ دین هستند.

وی تصریح کرد: این حرکت میلیونی در روز اربعین نشان داد که چرا دشمنان مخالف زیارت امام حسین (ع) هستند چون می‌دانند که مسلمانان در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی امام حسین (ع) را الگوی خویش قرار داده‌اند.

ایسنا/این مراسم با گرامیداشت ۴۵ شهید آسیابک در مسجد جامع این شهر با حضور نماینده مجلس، فرماندار، امامان جمعه، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد. تجلیل از خانواده معظم شهدا، پخش کلیپ با موضوع دفاع مقدس و نیز سوگواری در رثای سید و سالار شهیدان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی و در ۱۷۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149840

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر