2

رای ۲۴ میلیونی به گفتمان اصولگرایی

  • کد خبر : 1504
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۱

حسن غفوری‌فرد نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به دومین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم ، اظهار داشت: مهمترین مسئله در انتخابات ریاست جمهوری دهم حضور ۴۰ میلیونی مردم پای صندوق‌های رای بود چرا که مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید داشتند. افق – فارس:وی با بیان اینکه معتقد […]

حسن غفوری‌فرد نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به دومین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم

، اظهار داشت: مهمترین مسئله در انتخابات ریاست جمهوری دهم حضور ۴۰ میلیونی مردم پای صندوق‌های رای بود چرا که مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید داشتند.

افق – فارس:وی با بیان اینکه معتقد است تمامی ۴۰ میلیون شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم به حکومت اسلامی، ولی‌فقیه و جمهوری اسلامی رای داده‌اند، افزود: اکثریت شرکت‌کنندگان در انتخابات معتقد بودند که آقای احمدی‌نژاد به ملاک‌ها و معیارهای مدنظر حکومت اسلامی نزدیک‌تر است و البته برخی دیگر تشخیص‌شان این بود که کاندیداهای دیگر می‌توانند بهتر از آقای احمدی‌نژاد به انقلاب اسلامی خدمت کنند.

غفوری‌فرد با بیان اینکه ۲۴ میلیون شرکت‌کننده در انتخابات ریاست جمهوری دهم به گفتمان اصولگرایی و ارزش‌های انقلاب اسلامی رای دادند، تصریح کرد: اینکه تصور شود مردم یک شخص را انتخاب کرده و به او رای داده‌اند، درست نیست چرا که مردم اشخاص را در خدمت گفتمان می‌دانند و بنا به نزدیکی افراد به گفتمان رای می‌دهند. بنابراین ۲۴ میلیون نفر در انتخابات ۸۴ به گفتمان اصولگرایی رای دادند نه شخص احمدی‌نژاد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بیش از ۲۴ میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم تصور می‌کردند که آقای احمدی‌نژاد به ولایت فقیه، حکومت اسلامی و ارزش‌های اسلامی نزدیک‌تر است و به همین خاطر به ایشان رای داده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر