2

متروی هشتگرد سال ۹۴ افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 152272
  • ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳

نریمان در بازدید از پروژه های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد از واگذاری بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر منوط به اتصال خطوط انشعاب خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود مترو هشتگرد نیز تا سال ۹۴ روی ریل افتتاح قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری البرز، محسن نریمان ظهر امروز در سفر به استان البرز و بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، اظهار داشت: روند نقدینگی این پروژه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و میزان پیشرفت فیزیکی آن نیز بالای ۸۳ درصد است.
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا انتهای سال بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر منوط به اتصال آب و برق و دیگر الزامات به مردم تحویل داده می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۴ به اتمام برسد، تصریح کرد: باید طرح‌های زیربنایی در شهر جدید هشتگرد متناسب با محیط زندگی مردم فراهم شود.
وی با تاکید بر اینکه شهر جدید هشتگرد به سرعت در مسیر پیشرفت قرار دارد و با ارزش افزوده بالایی همراه می‌شود،خاطرنشان کرد: برخورداری از راه‌آهن و مترو، موجب گسترش ارتباطات بین شهرهای هشتگرد، کرج و تهران در آینده نزدیک می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی راه‌اندازی مترو شهر جدید هشتگرد را تا انتهای سال ۹۴ نویدبخش توسعه این شهر تازه تأسیس در شهرستان ساوجبلاغ البرز دانست.
در این بازدید، نشستی با هدف بررسی موانع راه‌اندازی پروژه قطار برقی گلشهر – هشتگرد با حضور دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل و در دستور کار پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز قرار گرفت.
شایان ذکر است، اعتباری بالغ بر۲۲۶ میلیارد تومان جهت راه‌اندازی مترو هشتگرد در نظر گرفته شده که به سبب وجود برخی موانع زیرساختی تا پایان سال ۹۴ تکمیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر