1

کریم صفایی: نگرانم گودرزی راه وزیر قبلی را برود

  • کد خبر : 155543
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

کریم صفایی رییس سابق فدراسیون تیروکمان تاکید دارد: «من ناراحتم از اینکه خدای‌ناکرده آقای گودرزی به سرنوشتی که وزیر قبلی دچارش شد گرفتار شود و آن انجام کارهای غیرقانونی است.»

به گزارش نامه نیوز به نقل از خانواده بزرگ ورزش، کریم صفایی رئیس برکنار شده فدراسیون تیراندازی با کمان بعد از دو سال همچنان پیگیر کارش است. او بالاخره نتیجه شکایتش به دیوان عدالت اداری را هم گرفت.حکم دیوان عدالت اداری برکناری کریم صفایی و برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون را غیرقانونی دانست و حتی ریاست شجاعی.

کریم صفایی درباره حکم دیوان عدالت اداری و اتفاق‌هایی که پیش‌روی فدراسیون تیر و کمان است این‌طور می‌گوید: «دوستان ما قبل از اعزام تیم به بازی‌های آسیایی از ابلاغ این حکم مطلع بودند. متأسفانه رئیس فدراسیون می‌دانست که ریاستش جعلی است اما جریانی را به راه انداخت که «بعضی‌ها نمی‌خواهند ما در بازی‌های آسیایی نتیجه بگیریم و…» همه دیدند که این آقایان نتیجه هم نگرفتند. تیم کامپوند ما قهرمان بود و در مسابقات جهانی که وارد می‌شد همه نگاه‌ها را به خودش جلب می‌کرد اما… من واقعاً تأسف می‌خورم که ملی‌پوشان زمان من را به خاطر اینکه درباره بنده و مربیان کره‌ای اظهار‌نظر کرده بودند، از تیم‌ملی کنار گذاشتند.»

صفایی درباره شکایتش می‌گوید: «من آن زمان داشت دوران ریاستم تمام می‌شد و بارها برای انتخابات نامه‌نگاری کردم اما اجازه چنین کاری را به من نمی‌دادند. شکایت من هم به خاطر این ممانعت بود نه چیز دیگری. آقایان ملی‌پوش را از تیم کنار گذاشته بودند، آن هم ملی‌پوشانی که ۱۲ سال در آفتاب تمرین کرده بودند. من نمی‌توانستم دست روی دست بگذارم و این ظلم را تماشا کنم. باید بگویم که شکایت من همان شکایت قبلی است و چیز تازه‌ای نیست. همه باید بدانند که حتی برگزاری مجمع هم غیرقانونی است و وزارت ورزش و جوانان هم نمی‌تواند سرپرستی برای فدراسیون انتخاب کند.»

او نگران است از اینکه گودرزی هم در راه وزیر قبلی وزارت ورزش قدم بردارد: «من ناراحتم از اینکه خدای‌ناکرده آقای گودرزی به سرنوشتی که وزیر قبلی دچارش شد گرفتار شود و آن انجام کارهای غیرقانونی است. من برای خودم چیزی نمی‌خواهم اما در کنار من ۱۲۰ نفر از ورزشکار گرفته تا کادرفنی و… کار می‌کردند.

حرف من این است که از سال ۹۲ تا امروز یعنی کسی در وزارت ورزش نمی‌داند که رئیس این فدراسیون جعلی دارد کار می‌کند؟ به قول مقام معظم رهبری فرمانده‌ای که نداند زیرمجموعه‌‌اش چه‌کار می‌کند فرمانده نیست. به همین دلیل همیشه باید از زیرمجموعه‌ها بازرسی شود. حتی به احترام آقای گودرزی و برای حل مسئله در کشور از شکایتم به دادگاه جهانی حکمیت ورزشی گذشتم.»

او در پایان گفت: «دوستان با ماشین یکطرفه و ورود ممنوع آمده‌اند، حالا فریاد می‌زنند و از حق می‌گویند. من قانون‌شکن نیستم اما نگران آقایان قانون‌گریزم. بهتر بود دوستان به جای اینکه پولی برای بسته نگه داشتن دهان رؤسای هیأت‌ها خرج می‌کردند، پول ورزشکاران را می‌دادند من آن زمان رفتم چون از ورزش برای سیاست سوء‌استفاده نمی‌کردم و برای استقبال از آقای احمدی‌نژاد آدم نمی‌فرستادم!»

محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون اما دیروز موبایلش را جواب نداد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]