4

دغدغه‌های مردم را با برچسب‌زنی خاموش نکنیم

  • کد خبر : 156564
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳

محمدجواد لاریجانی گفت: اینکه مردم و نمایندگان آنها حساس و دقیق باشند و بپرسند چه خواهد شد و اینکه چقدر غربی‌ها از ما امتیاز گرفته و چه‌چیزهایی را به ما تحمیل کرده‌اند و چه دست‌آوردی داشته‌ایم, حقوق یک ملت است.

محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در پاسخ به این سؤال “نظر شما درباره سخنان آقای هاشمی رفسنجانی درباره منتقدان مذاکرات هسته‌ای و در خط نتانیاهو خواندن آنها چیست؟” اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای بخشی از چالش مهمی است که غرب علیه جمهوری اسلامی راه انداخته و پیگیری این مذاکرات برای همه مردم مسئله‌ای طبیعی است.

تسنیم/وی افزود: اینکه مردم و نمایندگان آنها حساس و دقیق باشند و بپرسند چه خواهد شد و اینکه چقدر غربی‌ها از ما امتیاز گرفته و چه‌چیزهایی را به ما تحمیل کرده‌اند و چه دست‌آوردی داشته‌ایم, حقوق یک ملت است و باید به‌شکل طبیعی درباره آن بحث شود.

لاریجانی تصریح کرد: طبیعتاً همه توفیق دولت را می‌خواهیم و دولت هم در چارچوب نظام باید حرکت کند و کرده است و دغدغه‌های مردم و علاقه آنها برای دانستن را نباید با حرفهای تند و برچسب‌زنی آنها را خاموش کنیم و اتفاقاً در نظام اسلامی باید مردم تشویق شوند که سؤال کنند و دغدغه امور را داشته باشند و بپرسند و دولتمردان باید پاسخگو باشند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه بیان داشت: ان شاء الله ملت ما در موضوع هسته‌ای هم پیروز می‌شود و توانمندی‌های ما به هیچ وجه نمی‌تواند مورد معامله قرار گیرد و نظام آینده بسیار خوبی را خواهد دید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر