2

سرپرست تراکتورسازی: از هیچ جریمه ای نمی ترسیم

  • کد خبر : 161073
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: آنتونیو پسر تونی اولیویرا به ما گفت بازی سپاهان و سایپا مساوی شده و البته ظاهرا یک نفر از مسئولان برگزاری به او چنین خبری را داده بود.

به گزارش فارس، ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره مساله اعلام خبر تساوی سپاهان و سایپا در ورزشگاه یادگار امام تبریز، اظهار کرد: بعد از اخراج آنتونیو، او به همراه شهریاری مسوول روابط عمومی تراکتور به روی سکوها رفت. در اواخر بازی بود که آنتونیو با دستش به من اعلام کرد که بازی سپاهان و سایپا با تساوی دو بر دو به پایان رسیده است. در همان زمان ظاهرا اینترنت ورزشگاه را هم قطع کرده بودند. گویا یک نفر از مسئولان برگزاری به او گفته بوده که بازی دو بر دو تمام شده است. ما هم فکر کردیم که قهرمان شده‌ایم و بعد از آن بازیکنان ما خوشحالی کردند.

وی در واکنش به صحبت‌های بهروان مبنی بر اینکه تماشاگران تراکتور تخلف کرده‌اند و باید جریمه شوند، گفت: کدام جریمه؟ بالاتر از گرفتن قهرمانی مگر جریمه‌ای داریم. از هیچ جریمه‌ای نمی‌ترسیم. اگر بخواهند جریمه کنند باید کل فدراسیون را جریمه کنند. سر تراکتور را در این فصل بریدند.

ذوالفقاری گفت: در صحنه‌ای که آندرانیک تیموریان را اخراج کردند، او مستحق اخراج نبود. کارت زرد اولی هم که فغانی به او داد، اشتباه بود. هفته بیست و پنجم لیگ برتر در بازی با سپاهان حق ما را گرفتند. در بازی پرسپولیس و سپاهان هم به نفع سپاهان سوت زدند. بازی راه آهن و سپاهان هم که فرهاد کاظمی گفته بود بازی را می،بریم، با سه گل بازنده شدند. معلوم است که می خواستند سپاهان قهرمان شود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی با اعتراض به داوری فغانی گقت: چیدمان داوری این بازی بسیار بد بود. چرا ترکی را برای این بازی انتخاب نکردند؟ چرا باید ترکی سه‌بار برای استقلال قضاوت کند و برای ما قضاوتی را انجام ندهد. فغانی بارها نشان داده که به ضرر تراکتور سوت می‌زند. فغانی پنالتی چهارم ما را ندید.

وی اظهار کرد: بهروان قبل از اتمام بازی ورزشگاه را ترک کرده بود و در هنگام اتمام بازی در ورزشگاه نبود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر