3

فرمایشات آقا فصل الخطاب است

  • کد خبر : 16272
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۵

سیدشمس الدین حسینی با اشتباه خواندن اقدام خاوری در عدم مراجعه به کشور، گفت: این کار باعث شده اتهام های زیادی به سوی وی معطوف شود و انتظار می رود وی بازگشته و پاسخگو باشد. سیدشمس الدین حسینی امروز در نشست هیئت مدیره بانک ملی با اشتباه خواندن اقدام خاوری در عدم مراجعه به کشور، […]

سیدشمس الدین حسینی با اشتباه خواندن اقدام خاوری در عدم مراجعه به کشور، گفت: این کار باعث شده اتهام های زیادی به سوی وی معطوف شود و انتظار می رود وی بازگشته و پاسخگو باشد.

سیدشمس الدین حسینی امروز در نشست هیئت مدیره بانک ملی با اشتباه خواندن اقدام خاوری در عدم مراجعه به کشور، گفت: این کار باعث شده اتهام های زیادی به سوی وی معطوف شود و انتظار می رود وی بازگشته و به مسئولیت خویش عمل کند و پاسخگو باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به اینکه محمودرضا خاوری در سال ۸۷ و در زمان انتصاب تأیید صلاحیت شده بود، اظهار داشت: صلاحیت های عمومی وی از سوی مراجع ذیربط انجام شده بود کما اینکه صلاحیت های فنی و تخصصی وی نیز به تأیید بانک مرکزی رسید.

حسینی بیان داشت: مدیرعامل جدید بانک ملی هفته آینده تعیین می شود و مراحل نهایی تأیید صلاحیتی وی در حال انجام است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: فرمایشات آقا فصل الخطاب است و باید با متخلفین و مجرمین قاطعانه برخورد شود با این حال کارهای اقتصادی هم مانند گذشته با قوت دنبال می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه در خصوص موضوع اخیر همه قوا هماهنگ هستند، تأکید کرد: هیئت مدیره بانک ملی نیز باید با تهیه گزارش های مستند و مستدل با مراجع رسیدگی کننده اعم از قوه قضائیه، مجلس و کمیته منتخب دولت همکاری لازم را معمول دارند.

حسینی خطاب به هیئت مدیره، مدیران و کارکنان بانک ملی، گفت: اقدام اخیر یک ضایعه برای بانک محسوب می شود و راه رفع آن جهاد مومنانه، همت مضاعف و تلاش در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم است. باید شبانه روز تلاش شود و خدمات بهتر و بیشتری ارائه کنیم.

وی به نقش بانک ملی در اقتصاد ایران اشاره کرد و افزود: نباید در حمایت از تولید و خدمات بانکی رویکرد انقباضی بر بانک حاکم شود بنابراین همکارانم در بانک ملی فقط به تلاش زیاد و خدمات بیشتر به مردم، فکر کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر