1

خبرهای داغ نقل و انتقالاتی/ سه استقلالی باتعصب در تور قرمزها

  • کد خبر : 163755
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

با این حساب بهترین گزینه برای تبریزی‌ها این است که هر طور شده پول اولیویرا را جور کنند و به او بدهند تا این مربی در تیمشان بماند.

تونی اولیویرا که ممکن بود از تراکتورسازی جدا شود، حالا می‌خواهد به ایران برگردد. او فردا به تبریز می رود تا با مدیران باشگاه تراکتورسازی مذاکره کند. مشکل او با تراکتوری‌ها فقط سر پول است. او گفته که اگر پولش را بدهند، به تبریز برمی‌گردد. مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم که دیده‌اند جز اولیویرا گزینه‌ دیگری برای نیمکت تیمشان ندارند، به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است او را حفظ کنند.

 

تیم‌های لیگ برتری برای جذب بازیکنان مورد نظر خود فقط تا ۳۰ تیر ماه مهلت دارند و با این حساب تراکتوری‌ها کمتر از یک ماه مهلت دارند که تیم خود را ببندند. اگر قرار باشد آن‌ها بخشی از این ۲۵ روز باقی مانده را صرف پیدا کردن و مذاکره با مربی جدید خود کنند، آن وقت زمان بیشتری را هم از دست می‌دهند و در این روزهای از دست رفته ممکن است خیلی بازیکنان خود را از دست بدهند. با این حساب بهترین گزینه برای تبریزی‌ها این است که هر طور شده پول اولیویرا را جور کنند و به او بدهند تا این مربی در تیمشان بماند. به همین دلیل است که تبریزی‌ها با اولیویرا تماس گرفتند و از او درخواست کردند که روز شنبه در ایران باشد تا مذاکرات جدی خود را با او انجام دهند.

 

البته در طول مدتی که اولیویرا در ایران نبوده، مسئولان تراکتور سازی در زمینه جذب بازیکن بی کار ننشسته اند و سعی کرده‌اند لیست بازیکنان فصل آینده خود را تکمیل کنند. یکی از مشکلات بزرگی که تراکتوری‌ها برای فصل آینده خواهند داشت، جدایی ادینهو است. ادینهو که فصل گذشته آقای گل لیگ برتر ایران شده بود، پیشنهادی از تیم میسیمر در لیگ قطر دارد که به دلیل رقم خوب پیشنهادی، از تبریز خواهد رفت و خط حمله تراکتورسازی با مشکل مواجه می‌شود. اولیویرا در تماس‌های تلفنی که با تبریز داشته، گفته که فکر جانشین ادینهو را کرده و قرار است یک مهاجم پرتغالی به ایران بیاورد تا جانشین آقای گل لیگ برتر شود.

 

از طرفی تبریزی‌ها با بازگشت اولیویرا می‌توانند امیدوار باشند که آندرانیک تیموریان هم در تیمشان می‌ماند. آندو که ممکن بود به استقلال برگردد، با بازگشت اولیویرا ترجیح می‌دهد در تبریز بماند و فوتبالش را در این شهر دنبال کند. از طرفی احتمال جدایی حبیب گردانی از تراکتورسازی زیاد است و به احتمال فراوان هاشم بیک زاده بازیکن استقلال جانشین او خواهد شد. اما مشکل اصلی تراکتوری‌ها جدایی احتمالی مهدی کیانی است. کیانی از بازیکنان تاثیرگذار تراکتورسازی در خط میانی محسوب می‌شود و مسئولان این باشگاه به فکر افتاده‌اند که به جای کیانی، جواد نکونام را جذب کنند.

 

تبریزی‌ها به دنبال زوج نکونام – تیموریان هستند تا خط هافبک خود را تبدیل به قوی‌ترین خط هافبک تیم‌های لیگ برتری کنند. آن‌ها به نکونام پیشنهاد هم داده‌اند اما کاپیتان سابق تیم ملی هنوز به این تیم جواب نداده است. از طرفی امروز پرویز مظلومی هم اعلام کرده که استقلال نمی‌تواند به طور همزمان نکونام و تیموریان را جذب کند و این موضوع، شانس تراکتوری‌ها را برای به دست آوردن زوج نکونام – تیموریان بیشتر می‌کند.

 

خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=163755

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر