3

صبا هافبک گلزن نیروی‌زمینی را جذب کرد

  • کد خبر : 164927
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۸:۳۲

تیم فوتبال صبای قم دومین خرید جدید خود را برای پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم نیروی زمینی‌ تهران انجام داد.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نیروی‌زمینی تهران از تیم‌های باسابقه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان سعید صادقی است که در لیگ چهاردهم جام خلیج فارس با پیراهن تیم فوتبال صبای قم به میدان خواهد رفت.

با وجود اینکه مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور از روز ۱۲ خرداد ماه سال جاری یعنی نزدیک به ۴۰ روز قبل آغاز شده و اکثر تیم‌های لیگ برتری بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده‌اند اما صبای قم به تازگی وارد بازار جذب بازیکن شده و صادقی را به خدمت گرفته است.

تا آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس نیز در حدود سه هفته دیگر باقی مانده و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم با هدف پر کردن جای خالی بازیکنانی که از این تیم رفته‌اند، یک مهره جدید دیگر جذب کرد.

این در حالی است که صبایی‌ها با توجه به حضور در دو جام معتبر یعنی لیگ برتر و جام حذفی قطعاً در لیگی که در پیش رو است، بازی‌هایی سخت‌تر از لیگ گذشته دارند و به همین خاطر مهدی تارتار سرمربی صبای قم برای تقویت خط میانی تیمش این بازیکن را جذب کرده است.

این تیم برای حضور در دوره پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را از اوایل هفته‌ پیش‌ رو برخلاف فصول گذشته در تهران برگزار می‌کند، ضمن اینکه چند بازیکن با تجربه فصل گذشته در حال تمدید قرارداد با این تیم هستند.

به غیر از صادقی که فصل گذشته در تیم نیروی‌زمینی تهران یک بازیکن موثر بود و در قالب یک هافبک بازی‌ساز موفق شد برای تیمش چهار گل نیز به ثمر برساند، چهره‌های با انگیزه و جوان دیگری نیز توسط سرمربی صبا در حال جذب هستند.

خرید جدید صبای قم برای بازی‌های لیگ پانزدهم یعنی صادقی توانایی بازی کردن در پست خط میانی را دارد و با توجه به شناختی که کادر فنی تیم صبای قم از این بازیکن دارد، به نظر می‌رسد نیاز کادر فنی به مهره‌‌ای کارآمد در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های برتر کشور را برطرف کند.

این در حالی است که هافبک جدید تیم فوتبال صبای قم، در فصل دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عضویت این تیم درآمد اما به دلیل اینکه باید خدمت مقدس سربازی را می‌گذراند به صورت موقت از صبا جدا شد و در تیم نیروی زمینی تهران بازی کرد.

براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشورمان بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال از روز ۹ مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری با قرعه‌کشی دوره پانزدهم در روز ۲۲ تیر ماه حریفان خود را در این فصل خواهند شناخت.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر