2

نامه‌ای مخدوش که پایه‌های عزل دانشجو را بنا کرد

  • کد خبر : 100198
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۳:۰۲

یک عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی هنوز به سرانجام نرسیده است، پس ما نمی‌توانیم بگوییم که عزل “دانشجو” به خاطر تحقیق و تفحص صورت گرفته است و چنین تصمیمی از سوی کسانی است که برای علم، فرهنگ، آموزش‌ و پرورش کشورمان خواب‌ دیده‌اند.

“عطاءالله سلطانی صبور” نماینده مردم رزن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخی تلاش‌ها برای عزل “فرهاد دانشجو” اظهار داشت:‌ وی عملکرد بسیار مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی دارد، این در حالی است که دانشجو ضمن حفظ استقلال دانشگاه آزاد، به هیچ جناحی باج نداده است.

وی در ادامه افزود:‌ کسانی که ۳۰ سال مدیریت ثابت فردی را تحمل کردند اکنون نمی‌توانند با دانشجو که یک‌سال در این پست قرار گرفته کنار بیایند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس تصریح کرد: عزل دانشجو نشان می‌دهد که پشت این قضایا یک دیکتاتوری قرار دارد، این در حالی است که آنها موفق نخواهند شد چرا که هم جامعه و هم فعالان عرصه آموزش به این امر واکنش نشان خواهند داد.

سلطانی با اشاره به تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اظهار داشت: تحقیق و تفحص از این دانشگاه با استقبال فرهاد دانشجو مواجه شد و وی اعلام آمادگی کرده بود که همه اطلاعات و آمار دانشگاه آزاد را به مراجع ذی‌صلاح ارائه کند.

وی ادامه داد:‌ تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی هنوز به سرانجام نرسیده است، پس ما نمی‌توانیم بگوییم که عزل “دانشجو” به خاطر تحقیق و تفحص صورت گرفته است و چنین تصمیمی از سوی کسانی است که برای علم، فرهنگ، آموزش‌ و پرورش کشورمان خواب‌ دیده‌اند.

نماینده مردم رزن با اشاره به پیامدهای عزل دانشجو بیان کرد: زمانی که دو وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، فناوری و تحقیقات با سرپرست اداره می‌شود احساس می‌کنم عزل دانشجو پیامدهای منفی را به همراه خواهد داشت.

این عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در پایان خاطرنشان کرد: نامه‌ای که پایه‌های عزل دانشجو را بنا کرده، نامه‌ای مخدوش است که شاید از سوی کسانی بوده که دولت دهم را به حاشیه کشانده بودند و حتی اگر چنین نامه‌ای نیز وجود داشته باشد به عنوان مجوزی برای عزل فرهاد دانشجو تلقی نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر