3

بازیکنان پرسپولیس به من گفتند که خوب بازی کردی / برخی از قول من مصاحبه های خیالی نوشتند

  • کد خبر : 170999
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در حال حاضر اولین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است اما می‌خواهیم در لیگ برتر هم در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم.»

محمد انصاری در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان در جام حذفی که با برد پرسپولیس همراه بود، گفت: «بازی واقعاً حساسی بود چرا که تا حدودی شرایط پرسپولیس در لیگ برتر خوب نیست و ما در حال حاضر اولین هدف‌مان جام حذفی است و می‌خواهیم در این مسابقات قهرمان شویم. البته در لیگ برتر هم قطعاً برای حضور در بالای جدول خواهیم جنگید.»

وی ادامه داد: «حساسیت بازی با ملوان آنقدر زیاد بود که اگر می‌باختیم دیگر چیزی برای ارائه نداشتیم و قطعاً شرایط سنگینی داشتیم و حتماً این مسئله باعث ناراحتی هواداران‌مان می‌شد. البته در بازی با سایپا من در استادیوم نبودم اما شنیدم که هواداران علیه بازیکنان شعار دادند اما باور کنید که بازیکنان پرسپولیس با همه توان در بازی‌ها حاضر می‌شوند.»

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکردش در بازی مقابل ملوان در حالی که بابک حاتمی مصدوم شده بود و او به عنوان بازیکن جایگزین به زمین آمد، تصریح کرد: «درباره عملکردم خودم نمی‌توانم صحبت کنم و دیگران باید در خصوص بازی من حرف بزنند اما هر چه باشم باید سعی کنم بهتر از این‌ها بازی کنم. بعد از بازی البته برانکو حرف خاصی به من نزد اما بازیکنان به من تبریک گفتند و گفتند که خوب بازی کردی.»

انصاری درباره حاشیه‌هایی که از ابتدای فصل برای او ساخته شده بود، افزود: «باور کنید از ابتدای فصل فشار زیادی تحمل کردم و نمی‌دانم چرا این همه فشار روی من بود. البته کاری به حاشیه‌ها نداشتم و فقط تمرین کردم تا بتوانم خودم را به مربی نشان دهم. البته نمی‌دانم که مربیان از عملکردم راضی هستند یا نه اما قطعاً منتقدان و تحلیلگران می‌توانند نظر بهتری در خصوص من ارائه دهند.»

مدافع شماره ۱۵ پرسپولیس درباره دیدار این هفته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «فکر می‌کنم در همه بازی‌ها به جز سایپا و پیکان بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و قطعاً اگر بازیکنان دقت بیشتری داشته باشند می‌توانیم گل‌های زیاد بزنیم و همه حریفان را شکست دهیم.»

وی در پایان با درخواست از رسانه‌ها مبنی براینکه در کار خبری صداقت داشته باشند، خاطرنشان کرد: «در این مدت با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام اما متأسفانه برخی رسانه‌ها از قول من مصاحبه‌های خیالی نوشتند. من در این مدت نشان دادم که هیچ علاقه‌ای به حاشیه‌ها ندارم و از رسانه ها می‌خواهم که مصاحبه خیالی از قول من ننویسند.»

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر