2

ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان

  • کد خبر : 17115
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷

درخواست این فرد از ملک عبدالله در حالی صورت می گیرد که گزارش های خبرگزاریهای بین المللی و رسانه های آمریکایی که یار رسانه ی دولت عربستان بشمار می روند نشان می دهد پلیس و نیروهای امنیتی عربستان با نزدیک شدن به موسم حج، دور تازه ای از . . .

در روزهایی که تهران با برگزاری اجلاس مهم بیداری اسلامی توجه دنیا را به خود جلب کرده بود فردی که مشغول افتتاح پروژه هایی در دانشگاه آزاد قزوین بود به تازگی پس از درخواست غیر مستقیم فرد غائب در این اجلاس از دولت آل سعود برای رعایت امنیت شیعیان آن کشور که در سایت شخصی اش با تیتر ” خواست از ملک عبدالله” تبلیغ و منتشر شده ظاهراً ایشان قصد داشت جای خالی خود را بین کشورهای اسلامی با حضور در لابی حاکمیت عربستان و سفارش حال شیعیان پر کند.

نمونه ای از جنایات آل سعود در یمن

به گزارش خبرنگار ما درخواست این فرد از ملک عبدالله در حالی صورت می گیرد که گزارش های خبرگزاریهای بین المللی و رسانه های آمریکایی که یار رسانه ی دولت عربستان بشمار می روند نشان می دهد  پلیس و نیروهای امنیتی عربستان با نزدیک شدن به موسم حج، دور تازه ای از بازداشت و سرکوب شیعیان آن کشور را آغاز کرده و وزیر کشورش عربستان سعودی نیز تهدید به استفاده از مشت آهنین نموده است .

 

نمونه ای از جنایات آل سعود در بحرین

بنا بر این گزارش وی که پس  از مدت ها سکوت در برابر جنایات آل سعود در بحرین و بی تفاوتی نسبت به بازداشت شیعیان عربستان توسط آل سعود، این درخواست غیر مستقیم را در حالی مطرح کرده است که درخواستش با عدم محکومیت جنایات عربستان همراه بوده و تعجب و تأسف تحلیل گران مسائل سیاسی را بدنبال داشته است.

این سفارش تبلیغاتی به خوبی ثابت می کند که دولت های دیکتاتور منطقه کوچکترین وقعی به این گونه سفارش های شخصی قائل نیستند و تنها راه پیروزی ملت های منطقه در موضوع بیداری اسلامی مقاومت و حفظ دستاورد های مقاومتشان است .

منبع: بولتن

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر