3

بذل و بخشش‌ برای بدست آوردن حداقل ۲۰۰ کرسی مجلس نهم

  • کد خبر : 17312
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: جریان انحرافی به دنبال گرفتن حداقل ۲۰۰ کرسی مجلس است و در این راه از بذل و بخشش‌های مالی بسیار استفاده می‌کند.  پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس به لزوم ارائه یک لیست واحد از سوی اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آرایش سیاسی کشور […]

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: جریان انحرافی به دنبال گرفتن حداقل ۲۰۰ کرسی مجلس است و در این راه از بذل و بخشش‌های مالی بسیار استفاده می‌کند.
 پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس به لزوم ارائه یک لیست واحد از سوی اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آرایش سیاسی کشور این موضوع بسیار روشن است که جریان فتنه به دنبال گرفتن کرسی‌های مختلف مجلس با تابلوهای متفاوت است و برای رسیدن به آن هزینه‌های بسیاری می‌کند.
گزیده سخنان وی به این قرار است:
·         وجود چنین شرایطی نشان می‌دهد که عرصه رقابت در مجلس نهم عرصه‌ای بسیار پرچالش و سنگین است و اگر اصولگرایان نتوانند به مکانیزم وحدت دست یابند حتماً جریان فتنه و انحرافی مشکلات بسیاری را برای نظام به وجود می‌آورد.
·          جریان فتنه و جریان انحرافی به دنبال ایجاد تنش در مجلس است. این دو جریان مطالبات نظام سلطه را در کشور مدیریت می‌کنند.
·         اصولگرایان چاره‌ای جز وحدت ندارند و باید با تمام ظرفیت در این مسیر گام بردارند؛ هر حرکتی که وحدت اصولگرایان را مخدوش کند کمک به جریان فتنه و جریان انحرافی است و این دو از آن سود می‌برند.
·         مجموعه نیروهای اصولگرا باید تلاش کنند در فرآیند ۸+۷ حضور فعال داشته باشند و اگر نقطه نظر، ابهام یا پیشنهاداتی دارند خارج از این کمیته آن را مطرح نکنند چراکه موجب شکاف می‌شود. اصولگرایان باید در داخل کمیته ۸+۷ مشکلات را بررسی و با همدلی و همگرایی آنها را حل کنند. باید تلاش کنیم که زمینه‌ برای حضور حداکثری اصولگرایان در عرصه انتخابات فراهم شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر