1

این فتنه آتش زیر خاکستر است

  • کد خبر : 17441
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۹:۳۱

سید علی‌محمد بزرگواری گفت: هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی به سهم خود وظیفه‌ای در قبال روشنگری دارد و مدیران کهگیلویه و بویراحمد باید بر اساس این وظیفه تبیین ابعاد فتنه ۸۸ را فراموش نکنند. سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص فرهنگی استان […]

سید علی‌محمد بزرگواری گفت: هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی به سهم خود وظیفه‌ای در قبال روشنگری دارد و مدیران کهگیلویه و بویراحمد باید بر اساس این وظیفه تبیین ابعاد فتنه ۸۸ را فراموش نکنند.

سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص فرهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد به‌ موضوع گفتمان بصیرت و بیداری که دغدغه رهبری است، بپردازند.
بزرگواری افزود: با توجه به حجم تبلیغات دشمنان و همچنین بیداری ملل مسلمان و آزادگان جهان، پرداختن به‌ گفتمان بصیرت و بیداری در همایش‌ها، نشست‌ها و جلسات بسیار ضروری است.
وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی علاوه بر اینکه در فضای کاری پروژه‌ها و طرح‌ها تلاش‌، نظارت و مسائل استانی توجه دارند، ‌مسائل ملی، فراملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را هم دنبال کنند و گفتمان انقلاب، نظام، امام، رهبری و ولایت را سرلوحه کارها قرار دهند.

*مدیران اوضاع سیاسی منطقه و جهان را رصد کنند
عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار گفتمان‌ها باید به دستاوردها، اقدامات، خدمات‌ ارزنده نظام و دولت نهم و دهم پرداخته شود تا مردم از کارهای انجام شده و برنامه‌های آینده مطلع شوند.
بزرگواری تاکید کرد: مدیران علاوه ‌بر تاکید بر مسائل فرهنگی، مذهبی و ارزش‌ها، از آخرین وضعیت سیاسی منطقه و دنیا نیز باید مطلع باشند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی به ‌موضوع دشمن شناسی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن‌شناسی امری بسیار ضروری است چرا که آنها در نهان و پنهان برای ضربه زدن، القاء، مغلطه و دیکته کردن برنامه‌ها، تئوری‌ها و نظرات خود از هر طریقی وارد می‌شوند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

*مدیران تبیین ابعاد فتنه ۸۸ را فراموش نکنند
بزرگواری به ‌موضوع فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: این فتنه آتش زیر خاکستر است و به‌ آسانی خاموش شدنی نیست چرا که همه تحرکات دشمنان استکباری با آنها همسو بوده و نباید از این مهم غافل ماند.
وی تصریح کرد: هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی به سهم خود وظیفه‌ای در قبال روشنگری دارد و مدیران کهگیلویه و بویراحمد باید بر اساس این وظیفه تبیین ابعاد فتنه ۸۸ را فراموش نکنند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با اظهار گله‌مندی از اینکه در این استان شایعه، شب‌نامه و شکایت زیاد است، بیان کرد: لازم است با فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی نسبت به این امر در استان ما توجه ویژه شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر