2

عجیب اما واقعی/ بازیکن محبوبی که برانکو می‌خواست او را نیم‌فصل کنار بگذارد!

  • کد خبر : 174626
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

برانکو ایوانکوویچ در ابتدای فصل، لیستی به مسئولان باشگاه داد و از آنها خواست اگر از این لیست، هیچ کدام‌شان را نتوانستند جذب کنند، حداقل با لوکا ماریچ قرارداد ببندند.

ماریچ دو بار در باشگاه پرسپولیس حاضر شد. بار اول به خاطر عدم توافق با مسئولان باشگاه، به استانبول ترکیه برگشت اما یک هفته بعد دوباره به تهران آمد و پس از توافقی جدید، پرسپولیسی شد. قرار بود ماریچ زوج مایکل اومانا در ترکیب پرسپولیس شود تا برای اولین بار، یک زوج تمام خارجی در قلب خط دفاع یک تیم لیگ ‌برتری تشکیل شود اما بعد از بازی با سپاهان که با ناکامی بزرگی همراه بود و ماریچ در کنار اومانا نتوانستند به خوبی از دروازه تیم‌شان حفاظت کنند و ۴ گل خوردند، همه چیز دچار تغییر شد. البته ماریچ بعد از آن بازی یک مصدومیت شدید را تجربه کرد و بعد که آماده بازی شد، این بار نوبت به اومانا رسید که دچار مصدومیت شود.

 

در بازی‌های اخیر که ماریچ به میدان رفته بود، برانکو هیچ رضایتی از این بازیکن نداشت. روز گذشته شنیدیم برانکو می‌خواست مدافع محبوب خود را در نیم‌فصل کنار بگذارد و بازیکن دیگری را جانشینش کند اما اتفاقات دیگری رقم خورد که سرمربی کروات پرسپولیس از این کار صرفنظر کرد. این دو در عرض دو، سه روز به قدری رابطه‌شان صمیمی شد که حتی به همراه سایر مربیان کروات و با هم از تهران به کرواسی سفر کردند و بامداد دوشنبه و به محض اتمام مدت تعطیلات تمرین، به تهران برگشتند.

 

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=174626

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]