4

انتشارکتاب “طبقه بندی هتل ها” با محوریت نظرات آن لاین مسافران

  • کد خبر : 175395
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

همچنین در این کتاب با انجام نظرسنجی های اینترنتی، مجموع نظرات میهمانان درخصوص داده های متمرکز بر امکانات با داده های غیر سازمانی مورد تحلیل قرار گرفته و همچنین برآوردی بر اثرات مالی نظرات میهمانان بر سیستم های طبقه بندی هتل ها انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه شاخص پژوه، کتاب رهیافتی یکپارچه برای طبقه بندی هتل ها به نگارش سازمان جهانی گردشگری(UNWTO) توسط بیژن خلیل مقدم، دانشجوی دکتری آینده پژوهی پژوهشگاه شاخص پژوه و محسن مصلحی، دانشجوی دکتری برنامه ریزی شهری دانشگاه اصفهان منتشر شد.
در این کتاب، جستجوهای مربوط به سفر آن لاین و طبقه بندی هتل ها براین اساس مورد بررسی قرار گرفته، و این مسیله مورد تاکید قرار گرفته که تکثیر و تنوع محتوای مربوط به سفرهای آن لاین، روش های رزرو و جستجوی سفر را برای مشتریان تغییر داده است.
همچنین در این کتاب با انجام نظرسنجی های اینترنتی، مجموع نظرات میهمانان درخصوص داده های متمرکز بر امکانات با داده های غیر سازمانی مورد تحلیل قرار گرفته و همچنین برآوردی بر اثرات مالی نظرات میهمانان بر سیستم های طبقه بندی هتل ها انجام شده است.
این کتاب به همت انتشارات دارخوین در قطع رقعی و در ۵۲ صفحه به تعداد ۲ هزار نسخه و به قیمت ۷هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]