2

پروین حضور دنیزلی را برنمی تابد؟!

  • کد خبر : 17669
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶

پروین حضور دنیزلی را برنمی تابد؟! علی دایی با تایید اینکه از هیات مدیره پرسپولیس برای بازگشت او به این تیم صحبت شده، تاکید کرد به دلیل قراردادی که با راه آهن دارد این مهم امکان پذیر نیست. در این شرایط یکبار دیگر نام مصطفی دنیزلی سرزبان ها افتاده است. شبکه ایران- صحبتهای محمد پنجعلی […]

پروین حضور دنیزلی را برنمی تابد؟!
علی دایی با تایید اینکه از هیات مدیره پرسپولیس برای بازگشت او به این تیم صحبت شده، تاکید کرد به دلیل قراردادی که با راه آهن دارد این مهم امکان پذیر نیست. در این شرایط یکبار دیگر نام مصطفی دنیزلی سرزبان ها افتاده است.

شبکه ایران- صحبتهای محمد پنجعلی مبنی بر اینکه اگر استیلی نتیجه نگیرد دایی جایگزین او خواهد شد، اظهار نظرعلی پروین مبنی بر اینکه اگر پرسپولیس به نفت تهران ببازد امکان ایجاد تغییر در کادر فنی وجود دارد و تایید پیشنهاد هیات مدیره پرسپولیس برای بازگشت دایی به این تیم توسط سرمربی فعلی تیم فوتبال راه آهن، تکه های پازلی است که وقتی کنار هم قرار می گیرند نشان از جایگاه متزلزل حمید استیلی و پایه های لرزان نیمکت سرمربیگری او در پرسپولیس دارد.

حمید استیلی در مسیری گام بر می دارد که به نظر می رسد با اولین سرخوردن دیگر مجالی برای بلند شدن و ادامه کار به عنوان سرمربی پرسپولیس نخواهد داشت. بدون شک او سخت ترین روزهای ورزشی خود را پشت سر می گذارد. حمید استیلی در شرایطی فصل جاری را استارت زد که از همان هفته اول سانه سنگین دایی را بالای سر خود احساس کرد. حالا کار به جایی رسیده که هم اعضای هیات مدیره این باشگاه نام علی دایی را تکرار کرده اند و هم اینکه خود دایی پیشنهاد برای بازگشت را تایید کرده است.

با این وجود استیلی باید مطمئن باشد که دایی جایگزین احتمالی او نخواهد بود.  قرارداد دایی با تیم راه آهن و عضویت او در هیات مدیره این باشگاه، همه چیز را برای بازگشت شهریار در این مقطع به پرسپولیس منتفی می کند. اما در حالی که افکار عمومی در فوتبال به سمت و سوی علی دایی سوق داده شده، مدیران پرسپولیس کاملا به صورت چراغ خاموش مذاکرات ابتدایی خود را با مصطفی دنیزلی آغاز کرده اند.

خاطرات خوب هواداران پرسپولیس در زمان حضور مصطفی دنیزلی در این تیم که فوتبالی سراسر هجومی و زیبا ارائه می داد، باعث شده مسوولان فعلی باشگاه پرسپولیس برای به دست آوردن دل هواداران هم که شده یاد این مربی ترک تبار بیفتند. دنیزلی با گذشت دو سال از عمل قلب بازش دیگر مشکلی برای فعالیت در شغل پراسترس مربیگری ندارد. یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس مدعی شده که دنیزلی در مصاحبه با یکی از نشریات ترکیه تایید کرده که برای حضور در پرسپولیس پیشنهاد جدی دریافت کرده و قرار است مسوولان این باشگاه هفته آینده در آخرین بررسی های خود تصمیم بگیرند که مذاکرات را جدی تر انجام دهند.

به نظر می رسد مسوولان باشگاه پرسپولیس در انتظار بازی این تیم مقابل نفت تهران و نتیجه ای که در این بازی رقم می خورد هستند تا بر اساس آن تصمیم بگیرند. این موضوع نشان از میزان اهمیت و حساسیت بازی فردای پرسپولیس و میزان تاثیرگذاری آن بر سرنوشت حمید استیلی دارد. در هر حال از باشگاه پرسپولیس خبر تایید نشده ای به بیرون درز کرده مبنی بر اینکه مذاکرات اولیه با دنیزلی مثبت بوده است.

با این اوصاف گروهی از نزدیکان باشگاه تاکید دارند که علی پروین مخالف سرسخت حضور دنیزلی در این تیم است. چرا که سلطان می داند دنیزلی مربی ای نیست که به پروین اجازه دخالت در امور فنی را بدهد. پروین که همواره عاشق حضور پررنگ در مسائل فنی است، بودن مربی مستقلی چون مصطفی دنیزلی را برنمی تابد.

گفتنی است چند روز پیش جمعی از هواداران پرسپولیس با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه و در دست گرفتن پلاکاردهایی خواهان حضور دنیزلی به عنوان سرمربی در تیم پرسپولیس شدند. ادامه چنین روندی ممکن است سلطان را مجبور به عقب نشینی کند و در این شرایط است که معادلات تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر