2

رونالدو مادرش را برای دیدار با علی دایی می فرستد !!! | علت این ملاقات خاص چیست +

  • کد خبر : 375598
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد.

اواخر تابستان ۱۴۰۰ بود که کریستیانو رونالدو از رکورد ۱۰۹ گل علی دایی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران عبور کرد و عنوان آقای گل فوتبال ملی جهان را به دست آورد. او بعدها حتی بر تعداد گل های خود اضافه کرد.

دو ماه بعد و در پاییز همان سال، پس از اختلافاتی که بین دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی سرمربی و بازیکن تیم ملی ایجاد شد، طارمی برای دیدار با لبنان و سوریه به تیم ملی دعوت نشد.

بالا گرفتن اختلاف بین اسکوچیچ و طارمی باعث شد تا فدراسیون فوتبال به فکر حل این مشکل بیافتد؛ آن هم در شرایطی که علی دایی از سوی سفیر ایران در پرتغال برای ملاقات و دیدار با رونالدو به بهانه شکسته شدن رکورد گل های ملی دعوت کرده بود.

فدراسیون فوتبال در نظر داشت به بهانه دیدار دایی با رونالدو، اسکوچیچ را هم به پرتغال ببرد تا با طارمی آشتی کند که در نهایت هیچکدام از این برنامه ها به مرحله اجرا نرسید.

مجتبی خورشیدی سرپرست وقت تیم ملی ایران امروز جمعه در گفتگویی به تشریح برنامه های فدراسیون در آن مقطع زمانی پرداخت و گفت: بنده با سفیر ایران در پرتغال صحبت کردم. قرار شد اسکوچیچ را هم به پرتغال ببریم چون هم طارمی را در پورتو داشتیم و هم لژیونرهای دیگری در این کشور بودند.

وی افزود: با رونالدو هم مکاتبه کردیم تا علی دایی را به پرتغال ببریم و هدیه ای به رونالدو بدهیم. رونالدو گفت “نمی توانم بیایم و درگیر مسابقات هستم اما مادرم را می فرستم”. همه کارها داشت انجام می شد که در نهایت خود آقای عزیزی خادم -رئیس سابق فدراسیون فوتبال- پا پیش گذاشت و صحبت کرد و -مشکل طارمی و اسکوچیچ- حل ش

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر