3

استیلی: امشب روی اعتراض تماشاگران فکر می کنم

  • کد خبر : 17828
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۰

حمید استیلی پس از تساوی بدون پرسپولیس برابر نفت تهران اظهار داشت: در مجموع بهتر از حریف بودیم، اما توپ هایمان گل نشد و متوقف شدیم. متاسفانه پس از دو موقعیت حریف در نیمه اول و دوم تماشاگران اعتراض کردند و شرایط سخت شد. وی افزود: اعتراض تماشاگران کار را سخت تر می کند. رضایی […]

حمید استیلی پس از تساوی بدون پرسپولیس برابر نفت تهران اظهار داشت: در مجموع بهتر از حریف بودیم، اما توپ هایمان گل نشد و متوقف شدیم. متاسفانه پس از دو موقعیت حریف در نیمه اول و دوم تماشاگران اعتراض کردند و شرایط سخت شد.

وی افزود: اعتراض تماشاگران کار را سخت تر می کند. رضایی که مقابل بحرین گل زده بود، اما مورد اعتراض قرار گرفت. دوست دارم تماشاگران از اول تا آخرین لحظه حمایت کنند.

سرمربی پرسپولیس گفت: تماشاگران از ابتدای فصل کم صبر بودند. آنها باید حمایت کنند و اجازه تصمیم گیری را به باشگاه بسپارند. آنها نیز هر تصمیم بگیرند، قبول می کنم. قسم می خورم که اگر بدانم با رفتنم شرایط بهتر می شود، این کار را خواهم کرد.

استیلی عنوان کرد: ترکیب اصلی را نیز پیدا کرده ام، اما مصدومیت ها اجازه نمی دهد. فشار زیادی نیز بر روی تیم وجود دارد که از ابتدا با ما بوده است.

او درباره صحبت های اعضای هیات مدیره با سایر مربیان برای هدایت پرسپولیس گفت: دوست داشتم باشگاه حمایت کند، نه اینکه جلوی ما بایستد. باید این را نیز بگویم که روراست هستم و اگر مرا نخواهند خیلی راحت می روم.

استیلی در پایان اظهار داشت: امشب روی اعتراض تماشاگران فکر می کنم و شاید فردا تصمیم جدیدی بگیرم. فردا قرار است با رویانیان جلسه ای داشته باشم تا حرف هایم را بگویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]