1

پیشنهادهای نامشروع در مسیر حرم نبوی به زائران زن

  • کد خبر : 18114
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۵

برخی از شهروندان متمکن سعودی با بی توجهی به قداست حرم نبوی در مسیر زنانی که از هتل به سمت حرم درحال حرکت هستند با خودروهای گرانقیمت ظاهر شده وباایجاد مزاحمت برای این عده از زنان به آنان پیشنهادهای نامشروع میدهند. باوجودی که عربستان به اتباع خود نسبت به ایجاد مزاحمت برای حجاج بیت الله […]

برخی از شهروندان متمکن سعودی با بی توجهی به قداست حرم نبوی در مسیر زنانی که از هتل به سمت حرم درحال حرکت هستند با خودروهای گرانقیمت ظاهر شده وباایجاد مزاحمت برای این عده از زنان به آنان پیشنهادهای نامشروع میدهند.

باوجودی که عربستان به اتباع خود نسبت به ایجاد مزاحمت برای حجاج بیت الله الحرام هشدار داده است اخبار بدست آمده از مدینه منوره بیانگر این مطلب است که شهروندان سعودی بابی حرمتی به ساحت مقدس نبوی خیابانهای این شهر را جولانگاه هوسرانی های خود کرده اند.
به گزارش البرز براساس اخبار دریافتی از مدینه طی روزهای گذشته زائرین حرم نبوی شاهد تردد خودروهای گرانقیمتی درخیابانهای این شهر هستند که درکنار زنان زائر کشورهای مختلف توقف کرده و برای ایشان مزاحمت ایجاد میکنند.
این شهروندان متمکن سعودی با شناسایی زنانی که به تنهایی اقدام به تردد در مسیر هتل تا حرم نبوی مینمایندبه سمت آنان حرکت کرده و درکمال بی حرمتی به آنان پیشنهادهای نامشروع میدهند.
این مزاحمین نوامیس مسلمانان با به رخ کشیدن ارقام زیاد برای رسیدن به هوسرانی خود پیشنهاد مبالغ سنگین به اینگونه از زنان میدهند

بانوان آفریقایی از جلبابهایی با رنگ های روشن استفاده می کنندو ازاین طریق به راحتی با دیگر زائران حرم نبوی قابل تفکیک هستند.
عمده پیشنهادهای این مزاحمت ها شامل این زنان میشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18114

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر